יאיר גולן נגד ימינה: "אתם בדיחה - די עם הצביעות"

חבר הכנסת ממרצ פרסם סרטון בו הוא תוקף את נפתלי בנט, איילת שקד ובצלאל סמוטריץ' וטוען כי כל מה שמעניין אותם זה: "סיפוח, הרס הדמוקרטיה ומדינת הלכה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 31/08/20 14:19 יא באלול התשפ

יאיר גולן נגד ימינה: "אתם בדיחה - די עם הצביעות"
גולן. נגד ימינה , צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

חבר הכנסת ממפלגת מרצ יאיר גולן, פרסם לפני שעה קלה בחשבון הטוויטר שלו סרטון בו הוא מתבטא נגד חברי מפלגת ימינה, איילת שקד, נפתלי בנט ובצלאל סמוטריץ'. בסרטון הוא טוען כי הם "בדיחה" וכי במשך שנים הם דאגו לפגוע במערכת הבריאות ובשכבות החלשות ותמיכתם בהם כעת היא צביעות. 

תחילה פנה גולן ליו"ר ימינה בנט. "שנים קידמת מדיניות קפיטליסטית אכזרית שריסקה את רשתות הביטחון לאזרח, האזרח שלא עשה אקזיט", אמר ותהה, "היום אתה מנסה לצייר את עצמך כמגן האדם הפשוט? הצחקת אותי". 

הבאה לקבל התייחסות מסגן הרמטכ"ל היא שרת המשפטים לשעבר איילת שקד. "פתאום מערכת הבריאות מעניינת אותך, את ייבשת אותה במשך שנים כשישבת בממשלה", ביקר אותה חבר הכנסת ממרצ על כך שנזכרה עכשיו, "בוקר טוב איילת".

אחרי שהתכתשו אתמול ברשתות החברתיות בעקבות סרטון זריקת האבנים על לוחמי הנח"ל בחברון, התייחס גם פה לחבר הכנסת סמוטריץ', אך לא לפעילות הפרלמנטרית שלו. "בצלאל, אתה לא מצחיק, אתה סתם גזען" טען גולן ואמר "הבדיחה במקרה שלך משעשעת כמו 700 ליטר דלק בבגאז'", בהתייחסותו לשמועה שהתבררה כלא נכונה על חבר הכנסת מימינה. 

ח"כ יאיר גולן סיכם את הסרטון ואמר "מספיק עם הצביעות, אנחנו יודעים מה מעניין אתכם באמת - סיפוח, הרס הדמוקרטיה ומדינת הלכה".