נשיא המדינה: "רגע היסטורי ומרגש היום באבו דאבי"

בכירים בפוליטיקה הישראלית מברכים את על הנחיתה של המשלחת הישראלית באבו דאבי. ח"כ נפתלי בנט: "ברכותיי לראש הממשלה נתניהו ולכל העוסקים במלאכה על ההישג הדיפלומטי החשוב"

חדשות כיפה חדשות כיפה 31/08/20 16:56 יא באלול התשפ

נשיא המדינה: "רגע היסטורי ומרגש היום באבו דאבי"
נשיא המדינה. , צילום: Flash90

בשעות הצהריים, ולראשונה בהיסטוריה, נחת מטוס אל-על בנמל התעופה באבו דאבי עם נציגים ממשרדי ממשלה שונים ואנשי תקשורת ישראלים, כשבראש המשלחת הישראלית עומד ראש המל"ל מאיר בן שבת. עם הנחיתה באיחוד האמירויות ברך ראש הממשלה בנימין נתניהו את המשלחת: " אני צופה בכם עכשיו בהתרגשות עצומה, נחיתה של מטוס ישראלי באור יום באבו דאבי. כתוב עליו "שלום, سلام (סלאם), Peace" - זו התחלה".

נתניהו ברך את חברי המשלחת: "אני צופה בכם בהתרגשות עצומה"

אל הברכות הצטרף גם נשיא המדינה ראובן ריבלין: "רגע היסטורי ומרגש היום באבו דאבי. רגע של שלום. מי יתן ויהיה זה ביקור שיפתח עידן של שלום בין אומות ובין עמים ויוביל לפריצות דרך דומות בעתיד הקרוב".

יו"ר הכנסת, ח"כ יריב לוין, כתב בעמוד הפייסבוק:"יום היסטורי ומרגש ⁦יום שכולו הוכחה חד משמעית לכך שפניה של ישראל, תמיד, לשלום אמיתי. שלום תמורת שלום. פרצנו היום דרך לכינון הסכמים עם מדינות נוספות, אשר במשך עשרות שנים קיימו חרמות מיותרים על מדינת ישראל. עשרות שנים שבאו לסיומן היום. מאחל למדינת ישראל ולשכניה, ימים של שלום אמיתי ושגשוג".

גם יו"ר ימינה ח"כ נפתלי בנט הצטרף לברכות: "יום היסטורי של נורמליזציה עם איחוד האמירויות. ברכותיי לנשיא טראמפ, לראש הממשלה נתניהו, לראש המל״ל ולכל העוסקים במלאכה על ההישג הדיפלומטי החשוב".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן