נתניהו ברך את חברי המשלחת: "אני צופה בכם בהתרגשות עצומה"

ראש הממשלה צפה במשלחת הישראלית שנחתה ומיד התקשר לברך: "זהו יום היסטורי. אני עבדתי עליו הרבה מאוד שנים מתוך האמונה ששלום תמורת שלום יביא כאן תפנית גדולה מאוד"

חדשות כיפה חדשות כיפה 31/08/20 16:07 יא באלול התשפ

נתניהו ברך את חברי המשלחת: "אני צופה בכם בהתרגשות עצומה"
צילום: צילום מסך

לפני שעה קלה, ולראשונה בהיסטוריה, נחת מטוס אל-על בנמל התעופה באבו דאבי עם נציגים ממשרדי ממשלה שונים ואנשי תקשורת ישראלים, כש בראש המשלחת הישראלית עומד ראש המל"ל מאיר בן שבת. את הממשל האמריקאי מייצגים יועצו וחתנו של טראמפ ג'ארד קושנר, שגם מוביל את המשלחת האמריקאית,והיועץ לביטחון לאומי של ארה"ב רוברט אובריאן. ראש הממשלה בנימין נתניהו שצפה בנחיתה התקשר למשלחת לברך.

"שלום לכם, אני צופה בכם עכשיו בהתרגשות עצומה, נחיתה של מטוס ישראלי באור יום באבו דאבי. כתוב עליו "שלום, سلام (סלאם), Peace" - זו התחלה" פתח נתניהו את דברי ברכתו.  "אתם עומדים לפתוח עכשיו את הדלת לשלום מסוג אחר - שלום עם השקעות, שלום עם תיירות. שלום עם הרבה מאוד פירות שלום שיחולקו כאן לשני העמים שלנו, וגם לכל עמי האזור".

צילום: עמוס בן גרשון/לע״מ

נתניהו הוסיף: "זו ברכה ענקית והיסטורית. זהו יום היסטורי. אני עבדתי עליו הרבה מאוד שנים מתוך האמונה ששלום תמורת שלום יביא כאן תפנית גדולה מאוד, ושעמי ערב מסוגלים לקבל את מדינת ישראל כעובדה קיימת וכשותפה גדולה. אתם בעצם מתחילים את זה הלכה למעשה היום, את התרגום המעשי של השלום הזה".

לסיום אמר: "אני מברך אתכם, ואני אומר לכל מי שעומד בצד השני של הדלת שעומדת להיפתח "סלאם עליכום, אהלן וסהלן. יום היסטורי. אין לכם מושג כמה אזרחי ישראל, ואני בתוכם, מתרגשים מהיום הזה. חלמנו עליו, עבדנו למענו והנה הוא מתרחש לנגד עינינו. היו ברוכים ועשו חיל! ברכות גם לחברינו האמריקנים שעוזרים כל כך הרבה למעשה ההיסטורי החשוב הזה".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן