בוגי יעלון מסית? "ממליץ לשוטרים לקרוא את הספר 'ממלאי הפקודות'"

שר הביטחון לשעבר, התייחס הבוקר למחאות נגד ראש הממשלה, אמר כי איבד אמון במפקד מרחב ציון, תת ניצב עופר שומר, והוסיף: "מסתובבים הרבה אנשים שאומרים שאין להם אמון במשטרה"

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 23/08/20 08:56 ג באלול התשפ

בוגי יעלון מסית? "ממליץ לשוטרים לקרוא את הספר 'ממלאי הפקודות'"
משה בוגי יעלון, צילום: Yossi Aloni/Flash90

המחאה אמש (ש') בירושלים מול בית ראש הממשלה ובכיכר פריז הסתיימה עם 30 מוחים שנעצרו ושלושה שוטרים פצועים. הבוקר יובאו לדיון בהארכת מעצר בפני בית המשפט השלום שלושה חשודים וביניהם החשוד שתקף את קצין המשטרה והודה בתקיפה. שבעה חשודים נוספים שסירבו להשתחרר בתנאים יובאו לדיון בתנאי השחרור.

שר הביטחון לשעבר, ח"כ משה בוגי יעלון (יש עתיד-תל"ם) התייחס הבוקר ב'כאן חדשות' למחאות נגד ממשלת ישראל: "זאת רוח רעה שמוקרנת מלמעלה. יש שר לביטחון הפנים שהוא שר לביטחון נתניהו. זה מוקרן לצערי גם מהפיקוד הבכיר במשטרה בחלקו. לא יודע למה ולא יודע את מי הם רוצים לרצות". 

בוגי הוסיף ואמר שאיבד אמון במפקד מרחב ציון, תת ניצב עופר שומר: "הדבר החמור מהאירועים הללו, כמו שאני אמרתי שאיבדתי אמון בתנ"צ שומר, שמסתובבים הרבה אנשים שאומרים שאין להם אמון במשטרה. חוסר האמון הזה הפך להיות לבעיה. אם אני לא מאמין לשומר אנחנו פה בבעיה". 

מאוחר יותר צייץ בוגי בחשבון הטוויטר שלו: "ממליץ למפקדי ושוטרי מחוז ירושלים במשטרת ישראל, לקרוא את ספרו של יגאל עילם 'ממלאי הפקודות'". 

נדגיש כי הספר 'ממלאי הפקודות' הוא ספר שמחפש אחר הפקודה הנעלמה של היטלר להשמדת היהודים במלחמת העולם השנייה, ועוסק בשאלה מי נתן את ההוראה להשמדת העם היהודי.