הנשיא ריבלין: "כאזרח בין אזרחים – מערכת בחירות נוספת זו אינה אפשרות"

נשיא המדינה, ראובן ריבלין, קרא היום להימנע ככל הניתן מבחירות נוספות. בתום פגישה שערך עם שר התקשורת יועז הנדל אמר הנשיא: "לא ייתכן שנמשיך ונעסוק באפשרות הזו, כאילו היתה תרחיש הגיוני"

חדשות כיפה חדשות כיפה 11/08/20 14:18 כא באב התשפ

הנשיא ריבלין: "כאזרח בין אזרחים – מערכת בחירות נוספת זו אינה אפשרות"
רובי ריבלין, צילום: Flash90

בתום פגישה שערך היום נשיא המדינה ראובן ריבלין, אמר הנשיא כי בחירות נוספות אינן אפשרות ולא ייתכן שנמשיך לעסוק בה כאילו היתה הגיונית. מאוחר יותר צייץ הנשיא בחשבון הטוויטר שלו: " כאזרח בין אזרחים – מערכת בחירות נוספת זו אינה אפשרות. לא ייתכן שנמשיך ונעסוק באפשרות הזו, כאילו היתה תרחיש הגיוני, בעוד שאנו סופרים את מתינו. אם לשם תקחו אותנו, אתם, הדרג הנבחר, מכל מפלגה שהיא, אם תובילו אותנו אל נקודת השפל המבהילה הזו, תכו את המדינה במכה קשה, מכאיבה ובלתי נסלח".

מוקדם יותר היום התייחס ראש הממשלה בנימין נתניהו לדרישתו של ראש הממשלה החליפי ושר הביטחון בני גנץ, בנוגע להעברת הצעת החוק לדחיית אישור התקציב בתוך 24 שעות, ואמר כי אינו "עוסק באולטימטום". את הדברים אמר במסגרת סיור שערך בבסיס חיל האוויר בחצור, שם שב נתניהו על עמדתו בנוגע לאישור תקציב חד שנתי, עמדה הנוגדת את דרישת כחול לבן. "אני חושב שצריך תקציב במהירות על מנת לענות על הצרכים", אמר.