השר אוחנה על הבחירות: "לצערי זה נראה שאנחנו בדרך לשם"

השר לביטחון הפנים אמר הבוקר כי בשביל ממשלה שעובדת כראוי דרושה מידה של אמון בין הצדדים, והתייחס גם להחלטת בג"ץ להסיר את צו ההריסה לבית המחבל שהרג לוחם גולני: "באיזו עזות מצח לקח לעצמו בג״ץ את האחריות?"

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 11/08/20 09:29 כא באב התשפ

השר אוחנה על הבחירות: "לצערי זה נראה שאנחנו בדרך לשם"
השר לביטחון הפנים, אמיר אוחנה, צילום: פלאש 90

על אף ניסיונות הפשרה לאישור תקציב המדינה, השר לביטחון הפנים, אמיר אוחנה, אמר הבוקר (ג') כי נראה שמדינת ישראל בדרך לבחירות נוספות. "אם היית שואל אותי שבוע שעבר הייתי אומר לך שכנראה לא יהיו בחירות, אבל עכשיו לצערי זה נראה שאנחנו בדרך לשם. כדי לעבוד יחד בממשלה דרושה מידה של אמון". את הדברים אמר השר אוחנה ב"גלי ישראל".

השר אוחנה התייחס להחלטת בג"ץ להסיר את צו ההריסה לביתו של המחבל נזמי אבו-בכר שהרג את לוחם סיירת גולני, סמל ראשון עמית בן יגאל. אוחנה תהה "באיזו עזות מצח לקח לעצמו בג״ץ את האחריות לקבל החלטות שהחליטו הדרג הצבאי והמדיני?" והוסיף, "כל הלב יוצא לאביו של עמית, זו שעה פשוט קשה".

כזכור, אתמול החליט בג"ץ כי יש לבטל את צו ההריסה לבית המחבל. שופטי העליון מני מזוז וג'ורג' קרא היו בדעת הרוב נגד הריסת הבית. מזוז אמר בפסק הדין: "הפעלת סמכות זו כרוכה בפגיעה קשה בשורה של זכויות יסוד, לרבות פגיעה בקניין ופגיעה בכבוד האדם ובשורה של זכויות הנגזרות מכבוד האדם".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן