ח"כ מרגי: "מי שיביא בחירות בעת הזאת אפשר לאשפז אותו במרכז בריאות הנפש"

חבר הכנסת מרגי ביקש מחברי הקואליציה להרגיע את הרוחות ולהגיע להסכמה לגבי התקציב. במקביל שר המשפטים ניסנקורן הודיע כי ישיבת שרים לחקיקיה מובטלת: "בואו נשים את הפוליטיקה בצד לחצי שעה ונעזור לאלפי צעירים בישראל"

חדשות כיפה חדשות כיפה 09/08/20 12:03 יט באב התשפ

ח"כ מרגי: "מי שיביא בחירות בעת הזאת אפשר לאשפז אותו במרכז בריאות הנפש"
יעקב מרגי, צילום: מרים אלסטר/פלאש 90

בדרך לבחירות? חבר הכנסת יעקב מרגי (ש"ס) יצא נגד הקולות בליכוד ובכחול לבן שלא מוכנים להתפשר בנושא התקציב וגורמים להפלת הממשלה והקדמת הבחירות וטען כי הם אינם שפויים. 

"כל מי שיביא בחירות בעת הזאת אפשר ע"פ כל תבחין לאשפז אותו במרכז בריאות הנפש הקרוב למקום מגוריו כדי שיחזירו לו את ראיית המציאות העגומה", אמר מרגי בראיון בגל"צ.

במקביל, שר המשפטים אבי ניסנקורן הודיע כי ועדת השרים לחקיקה לא תתכנס היום: "סיכמנו כי בשלב זה יקודמו בוועדה רק חוקים הנוגעים לקורונה, אבל לצערי בליכוד מסרבים לקדם חוק שנועד להשיב כספי מקדמה לזוגות שחתונתם בוטלה". ניסנקורן קר ⁦לשרים כץ ואמסלם: "בואו נשים את הפוליטיקה בצד לחצי שעה ונעזור לאלפי צעירים בישראל".

כזכור, במדה והקואליציה לא תצליח להעביר תקציב בשבועיים הקורובים הכנסת ה-23 תתפזר באופן אוטומטי. בינתיים הליכוד מבקשים תקציב חד שנתי ואילו כחול לבן דורשים כי בליכוד יכבדו את ההסכם שנחתם איתם לפי שלושה חודשים ומתעקשים על תקציב דו שנתי.