יאיר נתניהו קרא למפגינים "חייזרים" וחזר בו

אחרי שקרא למפגינים "חייזרים" שגורמים לו לצחוק, יאיר נתניהו חוזר בו: "התכוונתי רק לאלה שמתחפשים לחייזרים ועב״מים". לעומת זאת, ההסתה והקריאות לרצח בהפגנות לא מצחיקות אותו והוא "מקווה שהתקשורת תגנה זאת"

חדשות כיפה חדשות כיפה 03/08/20 16:26 יג באב התשפ

יאיר נתניהו קרא למפגינים "חייזרים" וחזר בו
יאיר נתניהו, צילום: פלאש 90

פחות מ-24 שעות אחרי ששופטת בית המשפט אסרה עליו להטריד את מובילי ההפגנות למשך חצי השנה הקרובה, הוא נאלץ למזער נזקים בעקבות דברים נוספים שאמר היום ביחס להפגנות. יותר מוקדם היום (ב'), סיפר יאיר נתניהו ב''גלי ישראל'' כי הוא מספר לאביו על "החייזרים בהפגנות" וזה גורם לו לצחוק.

הדברים עוררו סערה באופן מיידי, מה שגרם לנתניהו הבן לדייק את דבריו. בחשבון הטוויטר שלו הוא טען כי בכינוי "חייזרים" הוא לא התכוון לכל המפגינים אלא רק "לאלה שמתחפשים לחייזרים ועב״מים, אלה שמתפשטים, אלה שמתחפשים לאיברי מין, אלה שמניפים שלטים עם גסויות, אלה ששמים סיר ספגטי על הראש או אלה שמתחפשים לספיידרמן. יש יותר מדי כאלה וזה מצחיק".

לאחר מכן הוסיף יאיר נתניהו כי שאר הדברים שמתרחשים בהפגנות כלל לא מצחיקים אותו. "ההסתה והקריאות המפורשות לרצח, שמתעצמות בהפגנות השמאל האנרכיסטי מיום ליום, ושוברות שיאים חדשים בעידוד תקשורתי בלתי פוסק".הוא סיכם בציניות כי הוא "מקווה שהתקשורת תגנה את ההסתה הזאת".