בדרך לבחירות? שר האוצר: "אביא לשולחן הממשלה הצעה לתקציב חד-שנתי"

למרות התנגדותם של חברי כחול לבן, ישראל כץ מצהיר כי לא יחכה יותר ויביא לשולחן הממשלה הצבעה לתקציב חד שנתי כבר בתחילת השבוע הבא

חדשות כיפה חדשות כיפה 29/07/20 08:17 ח באב התשפ

בדרך לבחירות? שר האוצר: "אביא לשולחן הממשלה הצעה לתקציב חד-שנתי"
כץ ונתניהו, צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

למרות התנגדותם של חברי כחול לבן, ‏שר האוצר ישראל כ"ץ מצהיר, בראיון לגלי צה"ל, כי יביא ביום ראשון לשולחן הממשלה הצעה לתקציב חד-שנתי. נזכיר כי הממשלה צריכה להעביר את התקציב עד לסוף החודש הבא, אחרת הכנסת מתפזרת באופן אוטומטי והולכים לבחירות, מבלי שראשות הממשלה עוברת מנתניהו לגנץ. 

בתוך כך ובצל המשברים בליכוד, שר האוצר סירב להתייחס להחלטה להעניש אותו על שלא הגיע להצבעה נגד איסור טיפולי המרה: "אני ממוקד אך ורק במשימה הכלכלית. אין לי טיפת קשב לכל הנושאים האחרים". וזאת לאחר שאמש (ג') חברי כנסת ושרים מהליכוד החלו להחתים חברי כנסת נוספיםלהדחתו של יו"ר סיעת הליכוד מיקי זוהר, שהחליט להטיל עונשים על חברי כנסת ושרים שלא הגיעו להצבעה על איסור טיפולי המרה וגרמו למשבר בקואליציה. 

כץ הכחיש בראיון שראש הממשלה נתניהו מקבל החלטות בלעדיו: " אני הממונה הבלעדי על העברת חוק המענקים אין דברים שמתבצעים מעל ראשי". וזאת לאחר שבוועדת הכספים הוא טען שאין שינוי בחוק לפיו המענקים יחולקו גם למשפחה מעל שלושה ילדים, למרות שמיקי זאת הצהיר זאת מוקדם יותר בוועדה.