ליברמן: נתניהו נכנע שוב לדרישות החרדים

שר הביטחון לשעבר טוען כי נתניהו נכנע לחרדים בעניין תכנית המענקים וגם לתקרית עם חיזבאללה בגבול לבנון, וטען כי, "כשאנחנו נגררים, אנחנו מראש בעמדה נחותה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 28/07/20 13:49 ז באב התשפ

ליברמן: נתניהו נכנע שוב לדרישות החרדים
גנץ וליברמן. "צער בעלי חיים", צילום: תומר נויברג / פלאש 90

בראיון שקיים הבוקר (ג') בגלי צה"ל שר הביטחון לשעבר, חבר הכנסת אביגדור ליברמן הוא התייחס לשלל נושאים שעומדים על הפרק. החל מכניעת נתניהו לחרדים בנוגע לתכנית המענקים ועד לתקרית אתמול בצפון.

בתחילה הוא התייחס לתיקון תכנית המענקים והרחבת התכנית בלחץ החרדים והערבים לכל ילד ולא רק עד הילד השלישי : "ראינו בוועדת הכספים שהקואליציה האמיתית היא בין החרדים לרשימה המשותפת. פעם אחר פעם רואים כניעה לדרישתם".

בהמשך, הגיב שר הביטחון לשעבר על התקרית אתמול בגבול לבנון, תקרית בה כח חיזבאללה חצה את הגבול כשמיד זוהה על ידי תצפיתניות שכיוונו אליו כוחות צה"ל מהאזור. הכוחות ירו לעבר חוליית חיזבאללה שככל הנראה הצליחה לחזור לשטח לבנון. התקרית נגמרה בלי נפגעים בשני הצדדים. "האירוע עדיין לא הסתיים" אמר ליברמן. "אנחנו חייבים להיות הצד היוזם, כשאנחנו נגררים אנחנו מראש בעמדה נחותה". ומיד המשיך והתייחס למסיבת העיתונאים של ראש הממשלה ושר הביטחון בסיומה של התקרית בצפון. "מסיבת העיתונאים שקיימו נתניהו וגנץ אתמול היא מצד אחד ביטוי ללחץ, ומהצד השני רצון לקחת קרדיט על המבצע המוצלח".

אביגדור ליברמן בראיון לכיפהצילום: חדשות כיפה

בסוף הראיון אמר שר הביטחון לשעבר על שר הביטחון הנוכחי כי "הוא מרחם על גנץ, מה שקורה לו זה "צער בעלי חיים".

חבר הכנסת אורי מקלב (יהדות התורה) הגיב על דבריו של ליברמן בנוגע להרחבת תכנית המענקים ואמר: "בשביל ההסתה זה נשמע טוב, 'נותנים לחרדים על חשבון אחרים'. מה שלא מובן זה איך לא הביאו את ההצעה מראש ככה - אף אחד לא נימק את ההיגיון הזה"

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן