הקרב בין אוחנה למנדלבליט ממשיך: "התפיסה היא שהוא פוסק ולא יועץ"

השר לביטחון פנים ממשיך לתקוף את היועץ המשפטי לממשלה ומאשים אותו בתפקוד של המחלקה לחקירות שוטרים: "מנדבליט הוא זה שמנע את השינוי שנדרש במח"ש, וכיום היא לא אפקטיבית"

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/07/20 10:23 כט בתמוז התשפ

הקרב בין אוחנה למנדלבליט ממשיך: "התפיסה היא שהוא פוסק ולא יועץ"
אוחנה ומנדלבליט, צילום: Tomer Neuberg/Flash90

קרב חילופי ההאשמות בין השר לביטחון פנים, אמיר אוחנה, והיועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט, ממשיך להחריף. הפעם בחר אוחנה לתקוף את מנדלבליט סביב מצבה של המחלקה לחקירות שוטרים, בראיון למנדי ביתאן ב"כאן מורשת" אמר: "מנדבליט הוא זה שמנע את השינוי שנדרש במחלקה לחקירות שוטרים, וכיום היא לא אפקטיבית. הוא עשה זאת כי הוא יכול, כי התפיסה היא שהוא פוסק ולא יועץ".

אוחנה למנדלבליט: "אינך לוקח ברצינות את האיומים על חיי ראש הממשלה"

מנדלבליט נגד אוחנה: "האשמות שווא חסרות כל בסיס"

עוד אמר: "כעת ההחלטה על השינוי הנדרש במחלקה לחקירות שוטרים היא בידי שר המשפטים ניסנקורן. הוא לא מעוניין להיכנס לעימות עם היועץ המשפטי לממשלה בשום עניין. לכן הנחיתי את המפקדים עצמם שהם אלו שצריכים לאכוף את הדין על שוטרים פורעים". הדברים מגיעים לאחר שהשר אוחנה גם האשים את מנדלבליט כי אינו לוקח ברצינות את האיומים על חיי ראש הממשלה.

אמש (ב') הגיב מנדלבליט לאוחנה במכתב משלו על טענות אוחנה: "המכתב של השר אוחנה רצוף האשמות שווא חסרות כל ביסוס בנוגע למערכת אכיפת החוק". עוד כתב בעקיצה: "מכתבך, אשר הופץ לכלי התקשורת ביום שישי האחרון בשעה שכולנו עסוקים בלא לאות בטיפול בסוגיות המשפטיות הבוערות הקשורות להתמודדות המדינה עם מגיפת הקורונה והשלכותיה. למרבה הצער, המכתב רצוף האשמות שווא חסרות כל ביסוס בנוגע למערכת אכיפת החוק".   

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן