מיכל שיר נגד נתניהו: "קוראת לנתניהו להתאפס על עצמו"

קרבות בתוך הליכוד, חבר הכנסת יוצאת נגד התנהלות ראש מפלגתה ודרך ההתמודדות שלו מול משבר הקורונה. ח"כ קרעי על דברי שיר: "מתן גט כריתות לליכוד ולערכיו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/07/20 21:26 כז בתמוז התשפ

מיכל שיר נגד נתניהו: "קוראת לנתניהו להתאפס על עצמו"
ח"כ מיכל שיר, צילום: חדשות כיפה

התנגדות מבית: ראש הממשלה בנימין נתניהו, מקבלת ביקורות רבות על הדרך בה הוא מנהל את משבר הקורונה. אלא שקולות המתנגדים מגיעים ממקומות קרובים יותר ויותר מבית. לאחר שח"כ יפעת שאשא-ביטון וועדת הקורונה שהיא עומדת בראשה, יצאה נגד הגבלות הממשלה, וצפויה לאבד את תפקידה בשל כך. כעת מצטרפת חברת ליכוד נוספת, שאינה מסיעת כולנו, ח"כ מיכל שיר.  

בראיון לערוץ 13 מתחה שיר ביקורת חריפה על ניהול המשבר של נתניהו: "המשבר הכלכלי שהחל כבר במרץ לא נוהל כראוי עד עכשיו. איפה התכנית הסדורה? אני מעריכה את נתניהו ובזכותו יש כסף במדינה שניתן לפזר, אבל אין חשיבה קדימה. נתניהו אמר זאת גם בעצמו שהם נזכרו מאוחר מידי, ארבעה חודשים אנשים לא עבדו, ומזל שהוא תיקן את תכנית המענקים, כי אם לא אף חבר כנסת מימין ומשמאל לא היה מאשר אותה".

"אני קוראת לראש הממשלה שלי, תתאפס על עצמך ותתחיל לנהל את המשבר", אמרה שיר בתקיפות. "הציבור דורש זאת מאיתנו. עד עכשיו נתניהו התעסק ב'פלסטרים' חלקם עבדו וחלקם לא". לפי שיר נתניהו טרם התייחס לדבריה אבל טענה כי "נתניהו מכבד דעות ומכבד ביקורת. וחשוב שדווקא ביקורת מבית כן תשמע". 

ח"כ שלמה קרעי בתגובה לראיון: "‏הצטרפות לעדר האנרכיסטים בעת הזו בהתבטאויות מתריסות, 'רה"מ צריך להתאפס', כמוה כמתן גט כריתות לליכוד ולערכיו. זו סגולה בדוקה. צא נגד נתניהו, קבל כותרת מפוצצת, והפוך ליקיר התקשורת והשמאל. גם לי יש ביקורת וגם אני נלחם על שינויים הכרחיים לטעמי, אבל במסגרת ובזמן המתאימים".

    

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן