בנט: "זו הממשלה הגרועה בתולדות המדינה"

יו"ר ימינה תקף את אוזלת היד של הממשלה בניהול משבר הקורונה ואת החזרת מדיניות הסגרים, אבל קובע: "אני לא רוצה להיכנס לממשלה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 16/07/20 17:57 כד בתמוז התשפ

בנט: "זו הממשלה הגרועה בתולדות המדינה"
צילום: יונתן סינדל/ פלאש 90

במל הכוונת הממשלה לחזור למדיניות הסגרים בסופי שבוע, ישב ראש ימינה, נפתלי בנט, תוקף את הממשלה וטוען כי נתניהו מסרב להיפגש איתו.

"אני כבר חודש מנסה להיפגש עם ראש הממשלה, רק ל-20 דקות, לשבת איתו, להסביר לו את הדברים. הוא לא מוכן לראות אותי, לא קיבלתי אפילו טלפון. שלא יהיה ספק - אני לא רוצה להיכנס לממשלה", סיפר בנט בראיון לגלי צה"ל. 

בנט טען כי ההחלטה של הקבינט והממשלה להטיל סגר היא "מטורללת" והסביר: "יש פה כישלון נוראי. זו הממשלה הגרועה ביותר בתולדות המדינה. הנסיבות רגילות הייתי אומר שהם צריכים ללכת הביתה מהר, אבל אנחנו באמצע מלחמה". 

בתוך כך, הערב (ה) ב-20:30 צפוי ראש הממשלה לכנס את השרים לדון בהגבלות החדשות במטרה לעצור את התפשטות הנגיף. בין ההגבלות החדשות:  סגירה מיידית של בתי הספר, הגבלת בתי כנסת ל-10 מתפללים והישיבות צפויות לפעול תחת קפסולות של 20 תלמידים. במסגרת הסגר החדש בסופי השבוע החופים והקניונים ייסגרו, המסעדות ייסגרו גם כן ויעברו למתכונת של משלוחים בלבד

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן