הנדל: "מבקש להיות פרוייקטור לטיפול בקורונה במגזר החרדי והערבי"

לאחר שגם בסמוטריץ' הציע עצמו לתפקיד מהאופוזיציה, כעת שר התקשורת מעוניין גם הוא בתפקיד. "אם ירצו להחליף אותי אפנה מיידית את התפקיד, אינני אוחז בו בכוח, אבל בתקופה של חוסר וודאות, אין מקום לוואקום שקיים עכשיו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 13/07/20 20:36 כא בתמוז התשפ

הנדל: "מבקש להיות פרוייקטור לטיפול בקורונה במגזר החרדי והערבי"
שר התקשורת, יועז הנדל, צילום: נעם רבקין פנטון, פלאש 90

אחרי שהנושא הפך לשיחת היום, גם השר יועז הנדל מעוניין לשמש כפרוייקטור מטעם הממשלה טיפול בנגיף הקורונה במגזר החרדי והערבי. את התפקיד דרש עוד קודם חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ' על אף שהוא חלק מהאופוזיציה. הנדל כתב בחשבון הפייסבוק שלו: "ביקשתי כעת מהממשלה שתמנה אותי לפרוייקטור מטעמה לטיפול בנגיף הקורונה במגזר החרדי והערבי".

"מהסתכלות פשוטה בנתונים אפשר לראות עליה דרסטית באחוזי התחלואה. כך לדוגמא, אחוז החולים הפעילים בבני-ברק עלה במעל 400% בחודש האחרון. אין לנו פריבילגיה להגיע לערים אדומות שוב רק בגלל אי הבנה של השטח, הצרכים שלו וחוסר יכולת לבנות אמון הדדי. כל יום שהנגיף ממשיך להתפשט הוא מסכן חיים וממוטט את הכלכלה. אסור לנו לקחת את הזמן וחייבים לפעול מיידית".

הנדל הדגיש כי הוא מוכן לשמש בתפקיד גם באופן זמני, מה שחשוב לטעמו שיהיה כבר מישהו בתפקיד באופן מיידי: "אני מציע את עצמי לתפקיד ומקווה שחבריי בממשלה יראו לנכון להענות לבקשתי. אם ירצו להחליף אותי אפנה מיידית את התפקיד, אינני אוחז בו בכוח, אבל בתקופה של חוסר וודאות, אין מקום לוואקום שקיים עכשיו".