נתניהו: "אני יודע שהתכנית הכלכלית לא שלמה"

ישיבת הממשלה, אישרה את התכנית הכלכלית שפרסם נתניהו בסוף השבוע האחרון: " אני יודע שיש בה גם חורים. שר האוצר ואני כבר דיברנו על מתן מענה גם לחורים בתוך הרשת"

חדשות כיפה חדשות כיפה 13/07/20 15:10 כא בתמוז התשפ

נתניהו: "אני יודע שהתכנית הכלכלית לא שלמה"
נתניהו, צילום: Amit Shabi/POOL

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, דיבר היום (ב') בפתח ישיבת הממשלה לקראת ההצבעה על התכנית הכלכלית אותה פרסם בסוף השבוע יחד עם שר האוצר ישראל כ"ץ. בתום הישיבה הממשלה אישרה את התכנית, נתניהו בפתיחת הישיבה אמר: "אנחנו מביאים היום לאישור הממשלה את התכנית הכלכלית המקיפה לשכירים, לעצמאים ולבעלי העסקים בשנה הקרובה. התכנית הזאת מיועדת להעניק רשת ביטחון לכל מי שנפגע מההתפרצות של הנגיף". 

נתניהו מודה כי התכנית איננה שלמה ודרושה התייחסות לפערים שבה: "אני יודע שהיא לא שלמה, אני יודע שיש בה גם חורים. שר האוצר ואני כבר דיברנו, ואני מתכוון לדבר על כך ביחד עם בני גנץ, על מתן מענה גם לחורים בתוך הרשת. יש הרבה דברים שצריך לטפל בהם, כולל עזרה למשפחות, לסקטורים, לדברים אחרים. אנחנו נעסוק בכל הדברים הללו, נדון בזה בסוף הישיבה, מה המנגנון הטוב ביותר לעשות זאת". 

בסופו של דבר נתניהו סבור כי זו התכנית הנכונה ביותר: "אבל כרגע יש פה תכנית מקיפה שלא הייתה כדוגמתה, אני רוצה לשבח את הממשלה על כך. כבר העברנו אתמול בהצלחה, פה אחד, את המענק המיידי לעצמאים, ועכשיו יש שורה של דברים שאנחנו צריכים לעשות, קודם כל כדי לתת את אותה רשת ביטחון ובהמשך כמובן לפעול ביתר שאת גם לייצר ולתגמל חזרה למעגל העבודה".