קאמבק? אלי אוחנה ונפתלי בנט בפגישה משותפת

אחרי שכדורגלן העבר הצטרף לרשימה ואז הודח ממנה בבושת פנים, נראה כי לאוחנה אין טינה והוא נועד עם יו"ר סיעת ימינה. הפגישה נעשתה במסגרת העיסוק של בנט במשבר הכלכלי שפגע בעסקים העצמאים

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/07/20 12:23 י בתמוז התשפ

קאמבק? אלי אוחנה ונפתלי בנט בפגישה משותפת
בנט ואוחנה, צילום: הבית היהודי

יו"ר סיעת ימינה, נפתלי בנט, ממשיך בעיסוקו לנסות לפתור את בעיית המשבר הכלכלי בעקבות נגיף הקורונה, ונפגש עם בעלי עסקים שונים. אמש (ד') הודיע חבר הכנסת כי הוא מקים קבינט קורונה אזרחי של מומחים במטרה לגבש דרכי פעולה להתמודדות כלכלית-רפואית אל מול המשבר, יסייע במידע לציבור, ובפעולות לצמצום הפגיעה בכלכלה. היום נפגש בנט עם כדורגלן העבר, ומי שניסה לגייסו בעבר למפלגה, אלי אוחנה.

נראה כי הפגישה לא העלתה את צלקות העבר, אז ניסה בנט לגייס את אוחנה לרשימת הבית היהודי ולאחר 24 שעות בלבד הודח אוחנה לאחר לחצים במפלגה. השניים נועדו כאמור כדי לדון בפגיעה שנעשתה לעסקים העצמאיים בזמן משבר הקורונה. בפגישה נכחו גם אביר קארה מנהיג מחאת ה"שולמנים" ומאיר מיכה הבעלים של מסעדת פינתי בירושלים.

בנט כתב אודות הפגישה בחשבון הטוויטר שלו: "שבתי לארוחת צהריים עם חבריי אלי אוחנה ואביר קארה (מנהיג קבוצת בעלי העסקים ״השולמנים״) ועם מאיר מיכה התותח, הבעלים של מסעדת פינתי בירושלים. מאיר תאר את הפגיעה בעסקים באזור, סיפר שאינו זוכר מצב כזה אף פעם, אפילו באינתיפאדה השנייה. סיכמנו פעולות להמרצת העסקים".