מיקי זוהר נגד ישראל כ"ץ: "אוי לה להתנשאות האשכנזית"

מתיחות בתוך מפלגת הליכוד, התחילה לאחר ששר האוצר אמר במרומז על זוהר: "ראה את המקום ה-30 מלמטה". וי"ר הקואליציה לא נשאר חייב והגיב: "אין לי ספק שדרכו תוביל אותו לכישלון פוליטי ומקצועי, ימים יגידו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 28/06/20 19:27 ו בתמוז התשפ

מיקי זוהר נגד ישראל כ"ץ: "אוי לה להתנשאות האשכנזית"
מיקי זוהר וישראל כ"ץ, צילום: יונתן סינדל/ פלאש 90

מתיחות בין חברי הליכוד: שר האוצר ישראל כ"ץ התראיין הבוקר בגלי צה"ל ודיבר נגד מבקריו מתוך הליכוד, ביניהם מיקי זוהר: "התוצאות בממשלה, שמקבלת את הצעותיי, מדברות בפני עצמן. נבחרתי במקום ה-2 הצמוד ל-1 (בבחירות המקדימות בליכוד) וחלק מהמבקרים ראו את המקום ה-30 מלמטה". זוהר נפגע מהדברים ותקף חזרה את כ"ץ כאשר האשים אותו ב"התנשאות אשכנזית".

בחשבון הטוויטר שלו כתב זוהר: "אוי לה להתנשאות האשכנזית. עצוב לראות כיצד ישראל כץ המשמש כשר האוצר של מדינת ישראל יורד נמוך רק כדי להצדיק את החלטותיו המקצועיות", תקף זוהר. זה לא סוד שאני חלוק עליו במגוון רחב של נושאים כלכליים אך זה מעולם לא גרם לי לזלזל בו. אין לי ספק שדרכו תוביל אותו לכישלון פוליטי ומקצועי, ימים יגידו". 

זוהר תקף את כ"ץ גם בגלי צה"ל כשאמר: "ראש הממשלה אמר לי שהוא מתכוון לפעול מיד על מנת לפתור את הסוגיות הכלכליות. הגענו למצב שאין ברירה אלא שהוא יכנס לתמונה ויפעל אקטיבית" ובכך רמז על אוזלת היד של כ"ץ כשר האוצר.

 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן