מיקי זוהר: ריבונות ללא הכרה במדינה פלשתינית. זה גם מה שנתניהו אומר

יו"ר הקואליציה הגיע לביקור במאהל הריבונות שהקימה תנועת הריבונות מול משרד ראש הממשלה ונשא דברים בשבח המאבק למען הריבונות ונגד מדינה פלשתינית:

חדשות כיפה חדשות כיפה 23/06/20 17:37 א בתמוז התשפ

מיקי זוהר: ריבונות ללא הכרה במדינה פלשתינית. זה גם מה שנתניהו אומר
ח"כ מיקי זוהר, צילום: תנועת הריבונות

יו"ר הקואליציה, חבר הכנסת מיקי זוהר, הגיע היום (שלישי) למאהל הריבונות שהקימה תנועת הריבונות מול משרד ראש הממשלה ונשא דברים בשבח המאבק למען הריבונות ונגד מדינה פלשתינית.

חבר הכנסת זוהר קבע כי מאבקה של תנועת הריבונות למען החלת הריבונות הוא מאבק קריטי למען ארץ ישראל ואכן העם בישראל תומך בהחלת הריבונות על הארץ כולה בהיותה ארץ אבותינו. עוד הדגיש את מחוייבותו גם לחלקה השני של הסיסמה המובילה של המאהל 'לא לפלשתין'. "זה מה שאני אומר תמיד, בעזרת ה' נחיל ריבונות על כל ארץ ישראל, בהתחלה בהתאם לתכנית האמריקאית לפחות על חלק מיהודה ושומרון, אבל אין שום סיכוי שנאפשר שהממשלה או הכנסת יכירו חלילה בעיקרון של הקמת מדינה פלשתינית. אסור שהדבר הזה יקרה ולא נאפשר שהוא יקרה".

צילום: תנועת הריבונות

זוהר הזכיר בדבריו את דברי ראש הממשלה בישיבת סיעת הליכוד. "ראש הממשלה אמר בצורה ברורה שהוא מוכן לנהל מו"מ על בסיס התכנית אבל לא יאפשר שהממשלה או הכנסת יכירו בהקמה של מדינה פלשתינית".

עוד ציין חבר הכנסת זוהר סוגיות נוספות שיש לעמול עליהם כדוגמת הדאגה לביטחון התנועה בצירי התנועה ביהודה ושומרון וכן הדאגה לישובים ולמאחזים. "לא נאפשר לעקור אף יהודי מביתו. אלו הדברים שאמרתי ואלו הדברים שראש הממשלה אמר בישיבת סיעת הליכוד".

ח"כ זוהר ציין את  הידידות המיוחדת עם הממשל האמריקאי והביע תקווה שבזכות ידידות זו יתאפשר לעם ישראל לעשות את שמגיע לו, לבנות בתים ולחיות בארץ שהובטחה לו על ידי הקב"ה לפני אלפי שנים. "כאשר נגיע לנחלה שאנחנו שואפים אליה גם הפלשתינים יוכלו לחיות בנחת ולשגשג. אנחנו לא רוצים לפגוע בהם אבל לא נאפשר לפגוע בנו ובאמונה והדרך שלנו".