בנט: " נתניהו-גנץ מתעסקים בשטויות, אולי פשוט לא אכפת להם?"

בעקבות העלייה בנתוני התחלואה, תוקף ראש סיעת ימינה את התנהלות הממשלה מול משבר הקורונה. בנט יוצא נגד ההתעלמות מדבריו: "אני זועק ומסביר מה צריך לעשות וכיצד להקים מערך נגד גל שני, פרסמתי כבר שתי תכניות פעולה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 20/06/20 22:23 כח בסיון התשפ

בנט: " נתניהו-גנץ מתעסקים בשטויות, אולי פשוט לא אכפת להם?"
צילום: יונתן סינדל/ פלאש 90

יו"ר סיעת ימינה, ח"כ נפתלי בנט, ממשיך לתקוף את הממשלה עקב העלייה בנתוני התחלואה, והבחירה של נתניהו להתעלם מהמשבר הכלכלי בו נמצאים העסקים. "בחיי שאינני מבין מה קורה כאן. אולי אתם מבינים? גל צונאמי קורונה של השמדת פרנסה מתקרב לחופי ארצנו. הגל יחריב את מטה לחמם של מאות אלפי ישראלים. עכשיו תשמעו. אני באמת לא מבין מה קורה כאן. לא בצחוק" כתב בנט בחשבון הטוויטר שלו.

בנט מתרעם גם על ההתעלמות ממנו: "אני מתריע כבר שבועות ארוכים שחייבים להיערך, אני זועק ומסביר מה צריך לעשות וכיצד להקים מערך נגד גל שני, פרסמתי כבר שתי תכניות פעולה". משם עובר לתקיפה אישית נגד נתניהו וגנץ ומאשים אותם בניתוק מהעם: "נתניהו-גנץ מתעסקים בשטויות: נורבגי, פיצולי משרדים, כיבודים. נתניהו וגנץ מעולם לא הוציאו חשבונית, מעולם לא התמודדו עם תזרים מזומנים, מעולם לא נאלצו להסתכל בעיניים של עובד בשל פיטורי חירום. אולי פשוט לא אכפת להם?"

כזכור בעת טקס חילופי מנכ"לי משרד הבריאות אמר נתניהו: ""המחלה עולה בחזרה, סיימנו עם פתיחת הכלכלה - לא עומדים לפתוח עוד כרגע". בעקבות המצב ראש המטה לביטחון לאומי מאיר בן שבת ומנכ"לי משרדי הממשלה יקיימו מחר (א')דיון בהערכת מצב בנושא התפרצות גל שני של קורונה