צפו: כך ניסו להטריל את איילת שקד

נחשף קמפיין סודי שפעל ברשתות החברתיות וכל מטרתו היה לפגוע בשמה ובפועלה של איילת שקד. מספר חשבונות אנונימיים הופעלו כדי להעביר מסרים שליליים נגד חברת הכנסת "עד שיחסמו", כדבריהם. שקד בתגובה: "תמשיכו להפעיל בוטים ואנחנו נחיל ריבונות"

חדשות כיפה חדשות כיפה 18/06/20 14:34 כו בסיון התשפ

צפו: כך ניסו להטריל את איילת שקד
איילת שקד, צילום: פלאש 90, נעם רבקין פנטון

אנטי-שקד: קמפיין סודי הוקם ברשתות החברתיות לאורך תקופת סבב הבחירות הראשון, שכל מטרתו הוא להכפיש את שמה של חברת הכנסת איילת שקד. כזכור בסבב הבחירות הראשון שקד עוד שמשה כשרת המשפטים ורצה יחד נפתלי בנט ברשימה נפרדת מיתר מפלגות המגזר. לאורך תקופת זו הוקם קמפיין סודי שנועד להטריל כנגד השרה לשעבר, שכזכור בסוף הסבב הראשון לא עברה את אחוז החסימה.

בקמפיין שנחשף בתכנית "המקור" נראים חבורה של צעירים שתחת שמות בדויים מגיבים על כל תמונה או איזכור של איילת שקד ברשתות החברתיות. דברים שנכתבו עליה תקפו אותה דרך השקפות השמאל כמו על רצונה ליצור מדינת הלכה, ולהביא סיפוח של מיליוני פלשתינים לישראל. מטרת הקמפיין בין היתר הייתה להטריל את שקד "עד שהם יחסמו אותך" נאמר מפי אחד מחברי הקמפיין.

צפו איילת שקד מגיבה לקמפיין שנחשף בהמקור: "אף אחד לא קונה את הלוקשים שלכם. אתם תמשיכו להפעיל בוטים ואנחנו נחיל ריבונות".