הממשלה אישרה מינויי מנכ"לים חדשים במשרדי השיכון, בריאות ותקשורת

פרופ' חזי לוי ייכנס לתפקיד במקומו של משה בר סימן טוב המנכ"ל הקודם. שר הבריאות: "אני בטוח שהוא יהיה לי לעזר רב". לירן אבישר בן חורין תכנס לתפקיד מנכ"לית משרד התקשורת. שר התקשורת: "היא בחירה טבעית למשרד"

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/06/20 12:08 כב בסיון התשפ

הממשלה אישרה מינויי מנכ"לים חדשים במשרדי השיכון, בריאות ותקשורת
ישיבת ממשלה, צילום: חיים צח/לע״מ

הממשלה אישרה כעת את מינויו של פרופ' חזי לוי לתפקיד מנכ"ל משרד הבריאות. שר הבריאות יולי אדלשטיין הודה לשרי הממשלה על האישור ואמר: "פרופ' חזי לוי הוא בעל ניסיון רב ביותר במערכת הבריאות - בצה"ל, בבית חולים ובמשרד הבריאות. אני בטוח שהוא יהיה לי לעזר רב בהובלת המערכת בתקופה המאתגרת העומדת לפנינו, בייחוד בהתמודדות עם נגיף הקורונה. אני מודה למנכ"ל היוצא, משה בר סימן טוב, על עבודתו המסורה במשרד ועל הסיוע הרב בכניסתי למשרד".

כמו כן אושר בממשלה מינויה הגברת לירן אבישר בן חורין לתפקיד מנכ"לית משרד התקשורת. הגב' אבישר בן חורין שימשה בתפקידי ניהול ובתפקידי מטה בכירים במשרד ראש הממשלה, בשירות הציבורי ובליבתם הובלת וליווי של רפורמות מאקרו ונושאים כלכליים. עד לאחרונה שימשה כמנכ"לית חברת מסע, המשותפת לממשלה ולסוכנות היהודית. בין יתר תפקידיה שימשה הגב' אבישר בן חורין כראש מטה מנכ"ל רה"מ.

בתפקידה זה הובילה את עבודת המטה של המטה הכלכלי-חברתי של ראש הממשלה ובכלל זאת רפורמות כלכליות ושינויים מבניים בענפים שונים, לרבות שוק התקשורת; בנוסף, שימשה בעבר כיועצת משפטית ליועמ"ש מני מזוז בנושאים כלכלים-פיסקלים. אבישר, בת 43 ילידת מגדל העמק, היא בעלת תואר במשפטים ובניהול מאוניברסיטת תל אביב, ותואר שני במשפטים מאוניברסיטת NYU וקורס מנהלים באוניברסיטת הרווארד במסגרת תוכנית מעוז.

השר הנדל מסר כי "הגב' אבישר בן חורין היא בחירה טבעית למשרד שעומד בפני רפורמות חשובות ופרישת תשתית מתקדמת כדי להצעיד את מדינת ישראל קדימה. הבחירה בלירן איננה קשורה להיותה אישה אלא בזכות כישוריה, אך אני בהחלט אשמח לראות מנכ"לית למשרד התקשורת בפעם הראשונה בתולדות ישראל".

הממשלה אישרה את מינוי יאיר פינס למנכ”ל משרד הבינוי והשיכון 

שר הבינוי והשיכון ויו"ר מועצת מקרקעי ישראל, ח"כ יעקב ליצמן אמר: "מברך את יאיר פינס למינויו לתפקיד החשוב והמאתגר. פינס מביא עימו ניסיון מעשי ומקצועי רחב ממשרד האוצר ורשות מקרקעי ישראל, לצד חשיבה עסקית יצירתית ולכן זהו מינוי מבורך וראוי, הנכון למשימות העומדות בפני שוק הדיור בשנים הקרובות. אני בטוח שבעזרת השם נדע לקדם יחד מדיניות נכונה ואחראית לפתרון מצוקת הדיור בישראל".