שקד נפרדת ממשרד המשפטים: "יוצאת לחירות משלי"

איילת שקד הגיעה להרמת כוסית לכבוד החג ונפרדה מהעובדים: " דין הבוחר וגם אחוז החסימה, הצליחו לגרום לי לצאת בקרוב לחירות משלי, לפחות לפרק זמן,שאני ממש לא מתחייבת מהו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 17/04/19 11:10 יב בניסן התשעט

שקד נפרדת ממשרד המשפטים: "יוצאת לחירות משלי"
נפרדת ממשרד המשפטים. איילת שקד, צילום: ללא

שרת המשפטים, איילת שקד,בירכה את עובדי משרד המשפטים לכבוד חג הפסח, ונפרדה מלשכתה, לאחר שמפלגת הימין החדש, שעמדה בראשה, לא הצליחה לעבוד את אחוז החסימה, ולהיכנס לכנסת ה-21. 

"זו שעת "בין ערביים" ציבורית. אנחנו מצויים בעת "ממשלת מעבר", וכולכם הרי שמעתם מי באכזבה ומי בהקלה, את תוצאות הבחירות ואת משמעותן, גם לגבי", פתחה שקד את נאומה. 

https://youtu.be/CaEiqG8WsbA

השרה הוסיפה: זו עדיין איננה העת לסיכומים, בוודאי עוד נתפנה לכך. אבל לעת עתה, ערב חג הפסח, אני מבקשת לומר לכם עד כמה נקשרתי להוויית המשרד הזה, לעשייה ולפעלתנות המתקיימת בין כתליו, בידי האנשים והנשים הטובים ביותר בשירות הציבורי, שרבים מהם אני רואה כאן".

שקד סיכמה את ארבע שנות כהונתה במשרד: "לשמחתי, הצלחתי, בעזרתכם, להציב יעדים וגם לראות בקידומם ההדרגתי; גם לבער לא מעט "חמץ", וגם לעשות לא מעט "סדר"; והיד עוד נטויה".

לסיכום הוסיפה שקד: "נראה שדין הבוחר,וגם אחוז החסימה, הצליחו לגרום לי, אחרי שש שנים אינטנסיביות, לצאת בקרוב לחירות משלי, לפחות לפרק זמן,שאני ממש לא מתחייבת מהו.