צפו: יוסי דגן ושרי הליכוד פושטים על אשדוד לגיוס מצביעים

כ-1000 איש מהשומרון פשטו על אשדוד ועוברים דלת דלת על מנת לשכנע ולהוציא אנשים להצביע ימין

חדשות כיפה חדשות כיפה 09/04/19 18:29 ד בניסן התשעט

צפו: יוסי דגן ושרי הליכוד פושטים על אשדוד לגיוס מצביעים
חיים כץ ישראל כץ יוסי דגן יריב לוין, צילום: יחצ

כ-1000 איש מהשומרון פשטו על אשדוד ועוברים דלת דלת על מנת לשכנע ולהוציא אנשים להציע ימין. בראשם ראש המועצה האזורית שומרון, יוסי דגן, ושרי הליכוד חיים כץ, יריב לוין וישראל כץ. 

דגן פנה לתושבי השומרון ואוהבי ההתיישבות ואמר: "אני קורא לכל אוהבות ואוהבי ארץ ישראל מהשומרון ומכל רחבי הארץ בואו אלינו. אנחנו ברחוב סטרומה 5 יש לנו מפות מסודרות של כל המקומות של כל הרחובות באשדוד ההיסטורית תמיד  בבחירות יש רוב לימין אבל מיעוט שבאים להצביע בקלפי.אם אנחנו  רוצים שהמחנה הלאומי ימשיך לשלוט וההתיישבות בשומרון תמשיך להיבנות,  ולא נגיע לעקירת יישובים והקפאה עם ממשלת שמאל, אני קורא לכם לכאן. אנחנו צריכים אתכם כאן אנחנו עוברים מבית לבית ויחד נביא לניצחון של המחנה הלאומי.  אנחנו מחכים  לכם".

השר יריב לוין הוסיף: "יש לנו שעות אחרונות כדי להבטיח את זה שתהיה לנו ממשלת ימין חזקה בשנים הקרובות. אני קורא לכל אחד מכם לבוא להצביע.  וב. לבוא להצטרף לפעילים שעוברים מדלת לדלת. להצטרף לאנשים הנפלאים שהגיעו מהשומרון  כדי שאנחנו יחד ידאג שכל מצביעי הימין יגיעו לקלפיות ויצביעו למפלגות הימין יחזקו  את הליכוד ואת ראש הממשלה שיבטיחו את זה שננצח בבחירות. צאו והצביעו."

השר ישראל כץ אמר: "מחזקים אותך יוסי , אותך ואת כל החברים. באמת זאת פעולה אידיאולוגית יש כאן גם את חיים, יריב ואתי ואנחנו כאן באשדוד כדי להמריץ. אין בעיה מבחינת התמיכה בציבור של רוב שרוצה לראות את נתניהו ראש הממשלה ואת הליכוד בשלטון.  יש בעיה להביא את האנשים להצביע ואתם הולכים לתרום תרומה גדולה בעניין הזה ואתם הולכים לא רק להציל את הליכוד אלא גם את ארץ ישראל"

השר חיים כץ סיכם: "כמו שידענו בעבר אז פה זה השומרון שכל הזמן אומרים שהם יודעים רק לקחת אז הינה הם יודעים לתת . הם באים הם מחזקים את הליכוד הם נותנים  הרבה לב הרבה נשמה.הם מחזקים את הארץ ואת ההתחשבות והם מבינים  שרק ליכוד חזק יכול לעשות את מה שצריך לעשות".