בחירות 2022

עוד מפלגה סרוגה קמה: "למען ילדינו"

בסוף השבוע נרשמה מפלגה חדשה בשם אחריות לאומית למען עתיד ילדינו ברשם המפלגות, עליה חתומים אנשים מהמגזר הסרוג | "הבטחת עתידה של ישראל כמדינה יהודית"

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 19/07/22 16:42 כ בתמוז התשפב

עוד מפלגה סרוגה קמה: "למען ילדינו"
בחירות , צילום: פלאש 90, הדס פרוש

עוד פיצול בציונות הדתית: ביום חמישי האחרון הוגשה בקשה לרישום מפלגה חדשה בשם: "אחריות לאומית למען עתיד ילדינו". החתומים על המפלגה כולם אנשים אנונימיים יחסית, ורבים מהם מתגוררים ביישוב החרד"לי נווה.

בערכי המפלגה כתוב בין היתר, "מטרות המפלגה הן: שמירה על הזהות היהודית של מדינת ישראל, ביסוס ישראל כמדינה בעלת תודעה ציונית, חיזוק מערכת החינוך, חיזוק הזהות היהודית וערכי המשפחה והבטחת עתידה של ישראל כמדינה יהודית". 

המפלגה החדשה

המפלגה החדשה צילום: ללא

סמוטריץ' ובן גביר נפגשו

במקביל, יש מי שדווקא חותר לאיחוד, אחרי האשמות הדדיות, יושב ראש הציונות הדתית, חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ', ויושב ראש עוצמה יהודית חבר הכנסת איתמר בן גביר, נפגשו היום (ג') לדיון אודות ריצה משותפת בבחירות הקרובות. בהודעה שיצאה מטעמם נמסר כי הפגישה התנהלה באווירה טובה, והצדדים סיכמו על משא ומתן מואץ על מנת להגיע להסכמות מהירות על ריצה משותפת כבר בימים הקרובים.

כזכור, איתמר בן גביר, מקפיץ את מפלגת הציונות הדתית ל-13 מנדטים, כך עולה מסקר חדש שפורסם בתחילת השבוע בחדשות 13. בראיון לאחר מכן אמר, "פניתי אליו ועד עכשיו לא נפגשנו. אני מוותר לו על המקום הראשון. למה רק אצלנו מחכים לרגע האחרון?".