סטרוק על המינוי של מזוז: "חרפה, מחטף"

יו"ר סיעת הציונות הדתית התייחסה באולפן כיפה למני מזוז ומינויו המתקרב לתפקיד יושב ראש הוועדה המייעצת למינוי בכירים בשירות המדינה: "בן אדם שבאמת בקצה הכי שמאלי של המפה הפוליטית ממנים אותו לתפקיד כל כך בכיר ללא כל סיבה אמיתית"

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 14/08/22 14:45 יז באב התשפב

סטרוק על המינוי של מזוז: "חרפה, מחטף"
צילום: ללא

חברת הכנסת אורית סטרוק הגיעה היום (א') לאולפן חדשות כיפה לראיון שעסק במספר נושאים. על מינויו המתקרב של מני מזוז לתפקיד יושב ראש הוועדה המייעצת למינוי בכירים בשירות המדינה, אמר כי מדובר בחרפה ומחטף. 

"אני חושבת שזו חרפה, מחטף. האיש שוודאי דעותיו בין מרצ לחד"ש, כך  הגדיר אותו אמנון אברמוביץ' וכנראה הוא יודע על מה הוא מדבר. האיש הזה שבגללו בוצעה ההתנתקות לפני 17 שנים. אזכיר את אמירתו של צבי הנדל - 'כעמוק החקירה עומק העקירה'. מי זה החוקר? מזוז. בן אדם באמת בקצה הכי שמאלי של המפה הפוליטית ממנים אותו לתפקיד כל כך בכיר ללא כל סיבה אמיתית. תמנה אותו לחודש, לשמונה שנים?".

בנושא אחר. מה אשפר לעשות מול הפיגועים?

"כל מי שגר ומבקר בירושלים, בשעות הערב והלילה יודע שהעיר הזאת רוויה בנשק לא חוקי, שומעים את זה. לפני שבוע וחצי בערך קיבלו השמיניסטים מרשתות החינוך של הרשות הפלשתינית את ציוני הבגרות והשמים של ירושלים רעדו גם מיריות. הנשק הזה נמצא בכל השכונות הערביות בירושלים ואין שום תכנית לאיסופו. כלום. נשק שבמערכה הראשונה יורה עם קבלת תעודת זהות, ובמערכה האחרונה הוא גם יורה ופוצע והורג חס ושלום". 

"המחבל הסגיר את עמו ואני יודעת למה. הוא עושה את עסקת חייו. גם יקבל הרבה כסף מהרשות וישראל הוא יקבל נאים מפנקים מאוד בבתי הכל. בהמשך אמרה כי "התנאים של המחבלים מובילים את ההרתעה על מתחת לבלטות. זה מאוד מסוכן מבחינה ביטחונית. חייבים שינוי מהיסוד".