מתיישבי עמונה נגד בנט: "לא עמדתם מאחורינו"

עמוד הפייסבוק של מתיישבי עמונה, שנעקרו מיישובם והקימו את היישוב עמיחי, תוקף את יו"ר הימין החדש ואומר כי הם אמנם מאחלים למפלגתו להיכנס לכנסת, אך מזכירים כי לא עמד לצידם בזמן שאיבדו את הבית שלהם

חדשות כיפה חדשות כיפה 11/04/19 14:43 ו בניסן התשעט

מתיישבי עמונה נגד בנט: "לא עמדתם מאחורינו"
הפינוי בעמונה, צילום: דוברות מועצת בנימין

מתיישבי עמונה נגד בנט ושקד. עמוד הפייסבוק של היישוב עמונה, שכזכור נעקר ממקומו ותושביו עברו ליישוב החדש עמיחי, בגוש שילה, תוקפים את יו"ר הימין החדש, שמפלגתו מתנדנדת וכפי הנראה לא עוברת את אחוז החסימה, ומזכירים לו שגם הם איבדו את ביתם, והתנדנדו בין ייאוש לתקווה.

בעמוד הפייסבוק של היישוב עמונה נכתב הבוקר (ה') "נפתלי, אנחנו מבינים את ההרגשה שלך. גם אנחנו איבדנו בית. גם אנחנו היינו תלויים לגורלנו בין יאוש לתקוה, תלויים ברצונם הטוב ובקולותיהם של כמה אנשים בודדים, בראשם אתה.
במקרה שלנו, בעמונה, זה נגמר רע. לא עמדתם מאחורינו. לא נתתם לנו את הקול שלכם אלא החלטתם להתעלם מאסוננו. כמובן היו לכם הרבה הסברים. לכולם יש.

"במקרה שלכם, אנחנו מאחלים לכם שייגמר בטוב. אנחנו לא נקמנים. אבל אולי תזכור את הרגעים האלה של האימה, ובפעם הבאה שמישהו או קהילה שלמה תלויים בך ובאילת, אולי בפעם הבאה לא תפנו עורף. הלוואי". מסיימים המתיישבים.

יש מקום לדאגה | יו"ר הימין החדש, נפתלי בנט

יו"ר הימין החדש, נפתלי בנטצילום: פלאש 90