ישראל ביתנו: "בנט ושקד היסטריים, משקרים וממציאים"

מפלגתו של ליברמן הגישה תלונה לוועדת הבחירות נגד הימין החדש, לאחר שדוברי רוסית רבים קיבלו הודעות סמס והודעות קוליות לפיהן ישראל ביתנו לא עוברת את אחוז החסימה, ועל כן כדאי להצביע לימין החדש

חדשות כיפה יהונתן קליין, חדשות כיפה 09/04/19 15:55 ד בניסן התשעט

ישראל ביתנו: "בנט ושקד היסטריים, משקרים וממציאים"
ליברמן עם בנט ושקד. אז מי היסטרי?, צילום: Hadas Parush/Flash 90

מבול התלונות נמשך: מפלגת ישראל ביתנו הגישה תלונה לוועדת הבחירות המרכזית נגד הימין החדש, בטענה כי הפיצה סמסים והודעות קוליות המכוונות לציבור דוברי הרוסית. התלונה היא על מצג שווא, התחזות והטעיית הציבור.
בהודעות הכתובות נאמר כי ישראל ביתנו אינה עוברת את אחוז החסימה, ולכן כדאי להצביע לימין החדש. במקביל, נשלחות הודעות טלפוניות על ידי אדם המתחזה בקולו ליבגני סובה, מספר 3 ברשימת ישראל ביתנו (איש תקשורת מוכר בקרב ציבור דוברי הרוסית) ובו מסר דומה.

ממפלגת ישראל ביתנו נמסר: "בנט ושקד בייאוש ובהיסטריה, משקרים וממציאים המצאות עלינו, זה לא יעזור להם. אנו קוראים לציבור הרחב - אל תאמינו לפייק הודעות. ישראל ביתנו תקבל לפחות 7 מנדטים".

יש להזכיר כי שתי המפלגות חתומות על הסכם עודפים ביניהן, ואם אחת מהן לא תעבור את אחוז החסימה הדבר יפגע במפלגה השניה, שתאבד את הקולות שהיתה מקבלת בהסכם העודפים.

ההודעות שנשלחו בקרב ציבור דוברי הרוסית

ההודעות שנשלחו בקרב ציבור דוברי הרוסיתצילום: צילום מסך

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן