הרבנית חנה הנקין תומכת בבנט ושקד: "הוכיחו את עצמם"

אחת מחלוצות לימוד התורה לנשים בישראל החליטה לתמוך בימין החדש: "איילת ונפתלי הוכיחו יכולת מנהיגות קריטית בממשלה. המהפכה שאיילת התחילה בה תשפיע לדורות. הציבור שלנו חייב מנהיגים חזקים"

חדשות כיפה משה ויסטוך, חדשות כיפה 07/04/19 15:17 ב בניסן התשעט

הרבנית חנה הנקין תומכת בבנט ושקד: "הוכיחו את עצמם"
תומכת בבנט ושקד. הרבנית הנקין, צילום: אולפני חן-צלמים

יומיים לפני הבחירות ובימין החדש ממשיכים לנסות ולגייס את תמיכתם של דמויות מוכרות בציונות הדתית. לחדשות כיפה נודע היום (א') כי אחת מפורצות הדרך בלימוד תורה והלכה לנשים, הרבנית חנה הנקין, החליטה להצביע למפלגתם של נפתלי בנט ואיילת שקד.

"איילת שקד ונפתלי בנט הוכיחו את עצמם", אמרה הרבנית הנקין לחדשות כיפה והוסיפה כי השניים, "הוכיחו יכולת מנהיגות קריטית בממשלה. המהפכה שאילת התחילה בה תשפיע לדורות".

לא פורשים | השרה איילת שקד והשר נפתלי בנט

קיבלו תמיכה רבנית נוספת. איילת שקד ונפתלי בנטצילום: פלאש 90

לדבריה, "הציבור שלנו חייב מנהיגים חזקים. הציבור שלנו חייב הצבעה של מאה אחוז. צאו להצביע שנזכה בע"ה לברכת ה'". הרבנית (73) הקימה לפני כ-30 שנה את מדרשת נשמת ונחשבת לאחת ממובילות לימוד התורה לנשים. בשנת 2015 בנה, הרב איתם, ורעייתו נעמה נרצחו בפיגוע ירי בשומרון.

לפני מספר שבועות פרסמנו לראשונה כי ראש ישיבת עתניאל, הרב בני קלמנזון, החליט גם הוא לתמוך בימין החדש. בשיחה עם חדשות כיפה אמר כי המפלגה של פורשי הבית היהודי "מביאה לידי ביטוי בצורה הטובה ביותר את מה שאנחנו מחנכים אליו את תלמידנו לאורך השנים".