גורמים בקמפיין הימין החדש נגד בנט: "קמפיין מזגזג"

עובדים במטה הבחירות של מפלגת הימין החדש, שלא עברה את אחוז החסימה, תוקפים את היו"ר בנט על ניהול קמפיין כושל שהביא להתרסקות, ואף טוענים כי פעל נגד עצת יועציו המקצועיים: "זה היה הקמפיין של בנט לתפקיד שר הביטחון"

חדשות כיפה יהונתן קליין, חדשות כיפה 17/04/19 15:25 יב בניסן התשעט

גורמים בקמפיין הימין החדש נגד בנט: "קמפיין מזגזג"
תוקפים את בנט, צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

אחרי ההודאה בכישלון - מגיעות ההאשמות. גורמים במטה הבחירות של הימין החדש תוקפים את יו"ר המפלגה, נפתלי בנט, על ניהול קמפיין "מבולבל ומזגזג". כך פורסם היום (ד') בכאן 11. על פי הגורמים "מצד אחד הוא תוקף את שר הביטחון בנימין נתניהו, ומצד שני מחבק את ראש הממשלה בנימין נתניהו", וטענו כי הדבר היה בניגוד לעצת היועצים המקצועיים שפעלו עם המפלגה בקמפיין, והביא לבלבול בקרב קהל היעד של המפלגה.

בנוסף, טוענים אותם גורמים כי בנט הפקיר את השטח, והתמקד בפעילות ברשתות החברתיות ובהופעות בתקשורת, בניגוד לחברי המפלגה האחרים, בראשם איילת שקד, ש"חרשו את השטח וקלטו את האהדה העצומה לנתניהו". על פי הגורמים בנט אמר לפעילי המפלגה "תוכיחו לי במספרים שעבודת שטח שווה משהו".

עוד הם טוענים כי בנט ניהל קמפיין אישי למשרד הביטחון, ולא קמפיין של מפלגה, ואילו הקמפיין שכן כוון לשטח - היה מיועד אך ורק עבור הציונות הדתית, על אף ההצהרות של בנט ושקד כי המפלגה תפנה גם לקהלים כלליים בימין ובמרכז. בנוסף תקפו את הסוקר שלמה פילבר, שעבד עם המפלגה בקמפיין, על כך שהביא, לטענתם, נתונים מוטעים במהלך הקמפיין ובמהלך יום הבחירות, וטען שהם נעים בין שישה לשמונה מנדטים.