מתקפה על נתניהו מימין. סמוטריץ': "לא מבין איך אפשר להצביע ליכוד"

ראשי מפלגות הימין תוקפים את ראש הממשלה, על רקע ההסלמה בעזה. בנט: "נתניהו טוב בכלכלה ובחוץ, אבל לא מול חמאס". סמוטריץ': "התנהלות כושלת, לא מבין איך תושבי הדרום יכולים להצביע נתניהו". הרב רפי פרץ: "ממשלת ישראל לא חותרת לניצחון"

חדשות כיפה חדשות כיפה 26/03/19 20:38 יט באדר ב'

מתקפה על נתניהו מימין. סמוטריץ': "לא מבין איך אפשר להצביע ליכוד"
השר בנט הבוקר, בכנס של הימין החדש, צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

שר החינוך ויו״ר הימין החדש, נפתלי בנט, תוקף הערב את מדיניות ישראל מול חמאס ואומר: ״אמרתי מהבוקר שמי שבורח מהטרור - הטרור רודף אחריו, וזה בדיוק מה שקרה. תשובת החמאס לזחילה שלנו להפסקת אש ניתנה הערב. אני קורא לראש הממשלה נתניהו להכריע את חמאס ולא להפוך את תושבי הדרום לבני ערובה של חמאס". בנט הוסיף כי "אנחנו יודעים מה צריך לעשות ואיך צריך לעשות. אני קורא לראש הממשלה - תן לצה״ל את הפקודה לנטרל ולנצח את חמאס״.

בראיון לגלי ישראל הערב אמר שר החינוך: ״נתניהו טוב בכלכלה, טוב בחוץ, אבל לא טוב מול חמאס. אני קורא לו תן לי את הכח לטפל בהם, אני קורא לציבור - תנו לי לא את הכח. צריך לחסל כל מפקד בחמאס, שלא יהיה להם את הפנאי להתחמש, שיהיו כמו עכברים. אני צריך איזה 10-11-12 מנדטים״.

הרב רפי פרץ ובצלאל סמוטריץ

הרב רפי פרץ ובצלאל סמוטריץ. מתקפה על נתניהוצילום: יחצ

יו"ר האיחוד הלאומי, בצלאל סמוטריץ', תוקף בחריפות את ראש הממשלה, וכתב בחשבון הטוויטר שלו: "לא מבין, פשוט לא מבין איך מישהו שהוא תושב הדרום יכול לחשוב על להצביע לנתניהו אחרי הערב הזה. נתניהו בהתנהלות הכושלת שלו עלול להביא במו ידיו להפלת שלטון הימין". בהמשך כתב: "לכל מי שלהצביע שמאל זו לא אופציה עבורו - חזקו את הימין האמיתי. איחוד מפלגות הימין".

גם יו"ר הבית היהודי ואיחוד מפלגות הימין, הרב רפי פרץ, תקף את מדיניות הממשלה וכתב: "כשממשלת ישראל חותרת להפסקת אש במקום לניצחון - היא יוצרת את הסבב הבא. שוב נראה אש בשדות עוטף עזה ומטענים על הגדר. כך נראית נסיגה חד צדדית. נסיגה של הצבא החזק באזור אל מול ארגון טרור קיקיוני. טרור שמונע מתקווה ולא מיאוש. תקווה שלא נהיה כאן. את התקווה הזו יש לגדוע, באופן חד וכואב".