"בנט לא הרגיש חלק מהציונות הדתית"

ח"כ אופיר סופר מברך על מינוי בנט לשר הביטחון, ומסביר כי בנט לא הרגיש בנוח במפלגת הציונות הדתית: "זה הקרין על התנועה הדתית לאומית". על גנץ: "הדרך שלו לראשות הממשלה עוברת בימין"

חדשות כיפה חדשות כיפה 10/11/19 10:39 יב בחשון התשפ

"בנט לא הרגיש חלק מהציונות הדתית"
ח"כ אופיר סופר, צילום: הלל מאיר ואור אלכסנברג

למה עזבו בנט ושקד את מפלגת ימינה? על פי ח"כ אופיר סופר (הבית היהודי-האיחוד הלאומי), יו"ר הבית היהודי לשעבר לא הרגיש בנוח במפלגה המייצגת את הציונות הדתית. בראיון הבוקר (א') בגלי צה"ל התייחס סופר למינויו של בנט לשר הביטחון ואמר כי "אני מברך את נפתלי בנט ואני מקווה שיעשה טוב לעם ישראל, אך יחד עם זאת אני מקווה שהציונות הדתית תצא לדרך פוליטית חדשה".

לדברי סופר, "בנט לא הרגיש חלק מהציונות הדתית וזה הקרין על התנועה הדתית לאומית. אני קורא לכולם להתאחד תחת בית פוליטי אחד."

על האולטימטום שהציב אמש יו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, לנתניהו ולגנץ, אמר ח"כ סופר כי עדיף לליברמן לחזור למקורות: "אינני מצליח להבין את האיום שלו, מוטב לליברמן לחזור לגוש הימין".

על בני גנץ אמר סופר כי "חיבור לגוש הימין יעשה טוב פוליטית לבני גנץ", והוסיף: "בני גנץ צריך להבין שהחיבור של הדתיים והחרדים עם הליכוד הוא חיבור חזק פוליטית. אם גנץ רוצה להיות רה''מ הוא צריך להבין שהדרך שלו עוברת אך ורק בימין".