בלעדי אביר קארה: "פינטו החליטה להגיע למליאה כבר אתמול" | קרב גרסאות בקואליציה

סגן השר קארה מסביר בשיחה עם חדשות כיפה כי פינטו החליטה להגיע למליאה אתמול, וסותר את דברי חבריו לקואליציה: "הודעתי הבוקר שאני נעדר מההצבעות" | גורמים בקואליציה מכחישים: "ההחלטה של פינטו להגיע למליאה התקבלה בסמוך להצבעות"

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 15/12/21 17:49 יא בטבת התשפב

אביר קארה: "פינטו החליטה להגיע למליאה כבר אתמול" | קרב גרסאות בקואליציה
אביר קארה, צילום: Olivier Fitousi/Flash90

מי אשם בהגעת חברת הכנסת שירלי פינטו למליאה? דרמה נרשמה היום (ד') במליאת הכנסת, כאשר חבר הכנסת אביר קארה החליט שהוא מחרים את ההצבעות בעקבות ההגבלות החדשות על העסקים. 

חברת הכנסת שירלי פינטו הוזעקה למליאה ימים ספורים לאחר לידת ביתה השנייה, כרם, אך בסופו של דבר חזר בו קארה ושב להצביע עם חבריו. אחרי שהושגו הסכמות בין קארה להנהלת הקואליציה, אביר קארה מסביר את ההתנהלות שלו.

בשיחה עם "חדשות כיפה" אומר קארה כי פינטו הודיעה כבר אתמול שהיא מגיעה לכנסת, כי בקואליציה לא רצו להיות גבוליים. קארה מוסיף וטוען כי הוא הודיע הבוקר בשעה 09:30 להנהלת הקואליציה כי הוא מתכוון למחות על החלטות ראש הממשלה ובכוונתו להיעדר מההצבעות.


(פינטו עם התינוקת במליאה)

גורמים בקואליציה מכחישים את טענתו של קארה ומספרים לנו כי ההחלטה של פינטו להגיע למליאה התקבלה בסמוך להצבעות, היום. בכל מקרה, גם לאחר שהושגו ההסכמות עם קארה, חבר הכנסת ווליד טאהא מרע"מ, זעם על התנהלותה של שרת הפנים איילת והתנהלותה בחוק החשמל שאותו מקדמת מפלגתו ונטש את המליאה.

טאהא טען ששקד מפיצה שקרים על גובה התשלום שיעלה למי שירצה להתחבר לחשמל אחרי שהחוק עובר: "לכל אלה שאמינו לה, העלות היא בדיוק אותה עלות שישלם תושב לרשות מקומית. זה לא יקר ולא זול. פשוט מאוד, יש תעריף שמופעל לגבי כולם ואין שום דבר מיוחד אחר".