עמית סגל חושף: "מקור הסיפור על גנץ איננו ראש הממשלה"

העיתונאי הבכיר פעל באופן חריג כששלל את האשמותיהם של כחול לבן, כאילו ראש הממשלה וסביבתו הם אלה שהדליפו את המידע על הפריצה האיראניות לטלפון הנייד של הרמטכ"ל לשעבר והמתמודד מול נתניהו

חדשות כיפה חדשות כיפה 18/03/19 18:20 יא באדר ב'

עמית סגל חושף: "מקור הסיפור על גנץ איננו ראש הממשלה"
עמית סגל, צילום: פלאש 90

עיתונאי חדשות 12, עמית סגל, התייחס היום (ב') באופן נדיק למקור חשיפתו בנוגע לפריצה לטלפון הנייד של יו"ר כחול לבן והרמטכ"ל לשעבר, בני גנץ, שיוחסה לאיראנים.

"באופן חריג", צייץ העיתונאי בטוויטר, "ובשל כל מיני תיאוריות קונספירציה מופרכות אני כותב במפורש מה שכבר רמזתי כאן כבר בשישי.

"מקור הסיפור על בני גנץ איננו ראש הממשלה, מקורביו או איש מסביבתו. ללא קשר, מרענן לראות את השתיקה שבה מתקבלת הכוונה לפתוח בחקירת הדלפה לעיתונאים של מידע שאושר בידי הצנזורה. כמה צביעות".

פרשת הפריצה לפלאפון לא גוועת. גנץ בשיחת טלפון

פרשת הפריצה לפלאפון לא גוועת. גנץ בשיחת טלפוןצילום: פלאש 90. גילי יערי

בשבוע שעבר חשף סגל כי גורמים בשב"כ נפגשו לפני מספר שבועות עם גנץ ועדכנו אותו כי הטלפון הנייד שברשותו נפרץ וכי בידי גורמים איראנים מצויים חומרים שונים הקשורים אליו. בעקבות הפרשה, פנתה מפלגת כחול לבן ליועץ המשפטי לממשלה בדרישה שיורה על בדיקה מקיפה בנוגע להדלפה אודות הפריצה, בטענה שגורמים פוליטיים אחראיים לה במטרה לפגוע בגנץ

"קיימת שורה של אינדיקציות המוליכות את 'נתיב ההדלפה' ללשכה מסוימת מאוד בירושלים", נטען במכתב ששיגרו במפלגה ליועמ"ש שם צוין גם כי "הדלפה של אירוע בעל מאפיינים העלולים להיות ביטחוניים, מהווה פגיעה חמורה בביטחון המדינה. ככל שהדלפה זו נעשתה ממניע פוליטי, הרי שלפגיעה בביטחון המדינה נלווית הפרת אמונים בדרגה החמורה ביותר".