עמית סגל הגיש תביעה נגד כתב הארץ

כתב חדשות 12, הסופג בימים האחרונים מתקפה חריפה מכותבי עיתון הארץ, הגיש תביעת דיבה נגד העיתונאי והסופר יצחק לאור, שפרסם בעמוד הפייסבוק שלו את תמונותיו של סגל וכינה אותו 'נאצי'. סגל: "במדינת ישראל לא ישוו יותר יהודים לנאצים. מי שמשווה - ישלם". לאור: "בדיחה שלא עבדה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 25/02/19 13:58 כ באדר א'

עמית סגל הגיש תביעה נגד כתב הארץ
עמית סגל, צילום: Hadas Parush/Flash90

עמית סגל, כתב חדשות 12, סופג בימים האחרונים מתקפה מטעם עיתון 'הארץ', כשלא פחות משישה מאמרים עלו בשלושת הימים האחרונים נגדו, בעיקר על רקע חברותו של אביו, חגי סגל, בפרשת המחתרת היהודית בשנות ה-80.

שיא המתקפה היה כאשר עיתונאי ופובליציסט הארץ, יצחק לאור, פרסם פוסט בפייסבוק עם תמונותיו של סגל, ותחתיהן כתב 'הנה נאצי'. לאור הסיר את הפוסט תוך זמן קצר, אך צילומי המסך שלו רצו ברשת.

היום (ב') הגיש סגל תביעת לשון הרע נגד לאור, על סך 140 אלף שקלים. בחשבון הטוויטר שלו כתב: "הגיע הזמן לשים קץ אחת ולתמיד לתופעה בזויה שהפכה לשיגרה. כאן לא ישוו יותר יהודים לנאצים. מי שישווה - ישלם, והרבה".

תגובת יצחק לאור, כפי שפרסם מגיש הטלוויזיה גיא לרר: "הבדיחה שלי, כאמור, לא עבדה. הייתי צריך לכתוב תחת שמו בארבעת התצלומים שם אחר, ולהוסיף: אין קשר בין הפרשן לעובדות. יכולתי בטח להיות יותר שנון. צר לי על התעלול הלא מוצלח. אני מבין ששוב אצטרך ללכת למשפט. חבל. בדיוק יצאתי לפנסיה והתכוונתי לטייל קצת בעזרת הפיצויים"