'הארץ' מציגים: השורשים הטרוריסטיים של עמית סגל

ששה מאמרים שונים פורסמו בעיתון השמאל בשלושת הימים האחרונים נגד העיתונאי בטענה כי הפך לסנגור של הכהניזם ושל עוצמה יהודית

חדשות כיפה גלעד כהן, חדשות כיפה 25/02/19 11:18 כ באדר א'

'הארץ' מציגים: השורשים הטרוריסטיים של עמית סגל
עמית סגל, צילום: פלאש 90

בעקבות ההתערבות של ראש הממשלה, בנימין נתניהו בנוגע לצירופם של עוצמה יהודית לבית היהודי, בעיתון 'הארץ' החליטו להשמיץ את העיתונאי עמית סגל בטענה כי, הפרשן הפוליטי של חדשות 12 הפך לסנגורם של "הכהניסטים".

ששה מאמרים נכתבו בעיתון 'הארץ' מיום שישי האחרון שמתייחסים אל העיתונאי הדתי, עמית סגל כ'בנו של טרוריסט' (אורלי נוי), 'סנגורם של הכהניזם' (רוגל אלפר), 'תעמולן של הליכוד' (אורי משגב) ובנוסף, סגל אפילו זכה לכינוי היטלר (יצחק לאור). 

אורלי נוי כתבה במאמרה שהתפרסם אתמול (א'), כי "עמית סגל לא רק מיידה אבנים בבית הזכוכית שהוא מתגורר בו, אלא גם מטיל סלעים מהסוג החביב במיוחד על נוער הגבעות בשומרון. מישהו צריך להזכיר לסגל הצעיר, שקשרי משפחה עם טרוריסטים מורשעים אינם הופכים אדם למומחה לטרור. וראוי גם להזכיר: בזמן שאביו של סגל הטמין פצצות, אנשי בל"ד היו עסוקים ברכישת השכלה, בקידום החברה האזרחית ובהקמת רשתות פוליטיות לעתיד דמוקרטי שוויוני".

עמוס שוקן, מו"ל הארץ

עמוס שוקן, מו"ל הארץצילום: פלאש 90, אמיר לוי

במאמר נוסף, הפעם של אורי משגב, מזכיר משגב לקוראים שחושבים, שעמית סגל הוא תעמולן של הליכוד. "מהלכיו של ארנון (נוני) מוזס, מו"ל "ידיעות אחרונות", לעולם אינם מוסברים לציבור. זה לא מנע ממנו לשכור לפני מספר חודשים את שורותיו של עמית סגל, מהבולטים והקולניים שבתועמלני נתניהו והימין".

בתוך כך, ברשתות החברתיות ובקבוצות הוואטסאפ הסתובב אתמול צילום מסך הנוגע לכתב החדשות 12. המשורר והפובליציסט יצחק לאור פרסם בעמוד הפייסבוק שלו ארבע תמונות של עמית סגל, עם הכיתוב: "מלמעלה א. היטלר; למטה, מימין לשמאל: א. היטלר, א. היטלר, א. היטלר". הפוסט שפורסם בעמוד הפייסבוק הפרטי של לאור לחבריו בלבד, הוסר לאחר כמה שעות, אך צילום המסך עשה דרכו מאז והגיע לתפוצה רחבה.

אביו של עמית, חגי סגל התייחס גם הוא לפרסומים השונים על בנו ואמר כי הוא קרא בעיון את המאמר המלומד של גברת בל״ד בבטאון בל״ד, כשהוא מתייחס למאמר של אורלי נוי, "הצצתי שוב בשני מאמרים נוספים שהתפרסמו שם בימים האחרונים על בנו של הטרוריסט הנורא, והמסקנה הנועזת והכואבת: הבעיה של הכותבים ושל הבטאון היא לא האבא, היא הבן".

הליכוד
31
הליכוד
כחול לבן
36
כחול לבן
שס
7
שס
ישראל ביתנו
0
ישראל ביתנו
הרשימה המשותפת
0
הרשימה המשותפת
יהדות התורה
7
יהדות התורה
זהות
0
זהות
העבודה-גשר
8
העבודה-גשר
המחנה הדמוקרטי
0
המחנה הדמוקרטי
ימינה
0
ימינה
נעם
0
נעם
הסקר נערך על ידי ישראל היום בתאריך 24/02
בחירות 2019 - מאגר הסקרים המלא