על רקע המחלוקת: הבריכה בקריית ארבע תיסגר

הבריכה, שנכנסה לגירעון בין היתר בשל ביטולי מינויים מצד תושבים דתיים, צפויה להיסגר. ראש המועצה: "מדובר במציאות מאתגרת, אבל התמודדנו עם אתגרים גדולים יותר"

חדשות כיפה חדשות כיפה 16/07/18 15:14 ד באב התשעח

על רקע המחלוקת: הבריכה בקריית ארבע תיסגר
בריכה. אילוסטרציה, צילום: shutterstock

בעקבות מחאת התושבים הדתיים בקריית ארבע נגד קיום שעות רחצה מעורבות לגברים ולנשים, צפויה להיסגר מחר (ג') הבריכה הציבורית ביישוב.   

על פי הפרסום ב"ישראל היום", כ-200 משפחות ביטלו או לא חידשו את המינויים לבריכה בהוראת רבני היישוב, שמתנגדים לפתיחת המקום לרחצה מעורבת. המהלך השפיע על מצבה הכלכלי של הבריכה שנכנסה לגירעון, וכעת אין מי שיפעיל את המקום. בישיבת מועצת היישו שהתקיימה אתמול הודיע ראש המועצה, צלאכי לוינגר, שבהיעדק מפעיל חלופי הבריכה תיסגר.
  
יו"ר חברת המתנ"סים הארצי, אביעד פרידמן, אמר ל"ישראל היום" כי החברה אינה מסוגלת לעמוד בהוצאות הנדרשות. "זו טעות לסגור את הבריכה, בטח באמצע הקיץ, אבל אנחנו לא מסוגלים להחזיק את התמחם עם גירעון. אף אחד לא יכסה את הגירעון שלנו. אנחנו הגוף המפעיל, ומי שצריך להחליט כיצד לפעול היא המועצה והעומד בראשה". 

לוינגר אישר כי הבריכה עומדת להיסגר, ואמר: "אין לנו מפעיל לבריכה כרגע. מדובר במציאות מאתגרת, אבל התמודדנו עם אתגרים גדולים יותר. אנו מתמודדים עם אוכלוסייה מגוונת, והמטרה שלנו היא לתת מענה לכולם, גם בסיטואציה שנוצרה". 
 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן