סרבן הגט נגד ח"כ עזריה: "התנהלות מתלהמת יחד עם להקת מעודדות אלימות"

ירון אטיאס שיגר ליו"ר הכנסת מכתב ובו הסביר מדוע הגיע לבית למשכן ובתוך כך תקף את חברת כולנו שהגיבה: "ככה בדיוק מתנהג סרבן גט. בית הדין הרבני פסק חרם והתקשר להודות לי על הניסיון לאכוף אותו גם בכנסת ישראל"

חדשות כיפה משה ויסטוך 23/05/18 07:48 ט בסיון התשעח

סרבן הגט נגד ח"כ עזריה: "התנהלות מתלהמת יחד עם להקת מעודדות אלימות"
ירון אטיאס, צילום: מתוך דף הפייסבוק של מזל אטיאס

סרבן הגט ירון אטיאס שיגר אמש (שלישי) מכתב ליו"ר הכנסת ובו תקף את ח"כ רחל עזריה על רקע התנהלותה בנושא הזמנתו למשכן על ידי ח"כ יהודה גליק.

אטיאס כתב לח"כ יואל (יולי) אדלשטיין כי במסגרת מאמציו להביא לפתרון ההליך שנקט מול רעייתו, הוא נפגש עם רבים שמנסים לעזור לו.

לדבריו, הוא נועד "עם מספר גורמים במשכן כנסת ישראל, אשר ביקשו לסייע לפתרון העניין מבלי להפר את הוראות בית הדין הרבני, אלא לממש את תכלית החלטותיו".

סרבן הגט תקף את ח"כ עזריה על שדיברה נגדו ונגד ח"כ גליק במליאת הכנסת ואת חברות הכנסת שנטשו את המקום בזעם לאות מחאה על הגעתו למשכן, "מאוד הופתעתי מההתנהלות המתלהמת של ח"כ רחל עזריה שלאחר שראתה אותי במשכן ערכה מהומה במליאת הכנסת, עוד טרם נתבררו לה פרטי ביקורי לאשורם, עד שהחליט ממלא מקומך לסלקה כמתבקש מהמליאה, יחד עם להקת המעודדות האלימות שהצטרפו אליה".

השיבה למתקפת סרבן הגט. עזריה

השיבה למתקפת סרבן הגט. עזריהצילום: פלאש 90. מרים אלסטר

לטענתו, "אין ספק כי טובת הנשים או הילדים ובוודאי לא טובתי לנגד עיניה". פוגעת בערכי התא המשפחתי בישראל". המשך הוא כתב ליו"ר הכנסת כי בטרם יפנה לנקיטת הליכים משפטיים כנגד עזריה הוא דורש שאדלשטיין יעמיד את חברת כולנו במקומה ויביא "לתיקון התנהלותה החמורה והוצאת לשון הרע כנגדי".

ח"כ עזריה התייחסה לנאמר במכתב ואמרה כי "ככה בדיוק מתנהג סרבן גט. כל סרבן גט. רק עוד גישור, רק עוד שכנוע. רק עוד קצת תשומת לב, ועוד דרישות. ובעצם המטרה האמיתית היא להתעלל בפרודתו בעוד כמה חודשים. סתם כי הוא יכול". לדבריה, "בית הדין הרבני פסק חרם ולא בכדי ואף התקשר להודות לי על הניסיון לאכוף אותו גם בכנסת ישראל".

יש לציין כי עוד לפני שאטיאס שלח מכתב לאדלשטיין, פורסם כי יו"ר הכנסת פנה ליועמ"ש המשכן בבקשה שיבחן אפשרות שלא להכניס סרבני גט למשכן