בחירות 2022

סקר מנדטים חדש | מכה לשקד, כמה שווים גנץ ואייזנקוט?

הצטרפותו של הרמטכ"ל לשעבר לפוליטיקה לא גורמת לזינוק במנדטים, גוש הימין שומר על כוחו עם 61 ואיילת שקד שוב לא עוברת את אחוז החסימה | ומי מתאים לתפקיד ראש הממשלה?

שמחה ברנס שמחה ברנס, חדשות כיפה 14/08/22 20:31 יז באב התשפב

סקר מנדטים חדש | מכה לשקד, כמה שווים גנץ ואייזנקוט?
גנץ וסער מתחבקים לאחר ההועדה על האיחוד, צילום: Tomer Neuberg/Flash90

פחות משלושה חודשים נותרו עד לבחירות הכלליות לכנסת ה-25 שיתקיימו באחד לנובמבר, והמערכת הפוליטית מתחילה להתייצב עם החיבורים והאיחודים בין נציגי המפלגות השונות, כאשר רק הבוקר (א') הודיע השר לשירותי דת, מתן כהנא, על הצטרפותו לרשימה המאוחדת של שר הביטחון בני גנץ, שר המשפטים גדעון סער, והרמטכ"ל לשעבר גדי אייזנקוט.

בסקר מנדטים שפורסם הערב (א') בערוץ 14, ונערך על ידי שלמה פילבר וצוריאל שרון, בשיתוף דיירקט פולס, נראה כי גם לאחר השינויים בגוש השמאל-מרכז, גוש הימין עדיין שומר על כוחו ומשיג 61 מנדטים. ההצטרפות של כהנא ואייזנקוט לסער וגנץ, אשר רשימתם נקראת "המחנה הממלכתי", לא מסייעת במיוחד, והם לא מטפסים מעל ל-13 מנדטים. שרת הפנים איילת שקד, יחד עם שר התקשורת יועז הנדל, לא עוברים את אחוז החסימה עם רשימתם "הרוח הציונית". 

‏מפת המנדטים המלאה בסקר של עכשיו 14

‏הליכוד - 34
‏יש עתיד - 22
‏המחנה הממלכתי - 13
‏הציונות הדתית - 11
‏ש"ס- 9
‏יהדות התורה - 7
‏העבודה - 5
‏ישראל ביתנו - 5
‏הרשימה המשותפת - 5
רע"מ- 5
‏מרצ - 4
‏הרוח הציונית לא עוברת את אחוז החסימה ואף מאבדת מכוחה - 1.8%

מי מתאים לכהן בתפקיד ראש הממשלה? ‏

‏בנימין נתניהו - 48%
‏יאיר לפיד - 26%
‏בני גנץ - 16%
‏טרם החליטו - 7%

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן