פיב"א מבטלת לאלתר את ליגת האלופות: משחקה של הפועל ירושלים בסכנה

לאחר שבליגת ה- NBA הודיעו על השעיית הליגה עד להודעה חדשה עקב הידבקות של אחד השחקנים בנגיף, הפדרציה הבינלאומית לכדורסל סוגרת את המפעל לפי שעה. אחת הנפגעות - הפועל ירושלים שמשחק רבע הגמר אליו העפילה עשוי להתבטל

חדשות כיפה משה סלע, חדשות כיפה 12/03/20 08:41 טז באדר התשפ

פיב"א מבטלת לאלתר את ליגת האלופות: משחקה של הפועל ירושלים בסכנה
ארכיון, צילום: פלאש 90

הפועל ירושלים היתה אמורה לשחק בהמשך החודש את שלב רבע הגמר של ליגת האלופות מול בורגוס הספרדית, אך ייתכן ומשחק זה לא יתקיים. הפדרציה הבינלאומית לכדורסל, פיב"א מודיעה היום (ה') כי המפעל השני בחשיבותו בכדורסל האירופי מבוטל לפי שעה, ומשחקי רבע הגמר לא יתקיימו. בנוסף, גם מכבי תל אביב נפגעת, זאת לאחר שביורוליג הודיעו כי משחקה שהיה עתיד להיערך הערב מול באסקוניה מבוטל גם הוא. החלטת הנהלת היורוליג מגיעה לאור דרישת ארגון השחקנים שדרש לבטל את המשחקים. 

נזכיר, כי מקדם יותר היום התרחשה דרמה בליגת ה- NBA. ליגת הכדורסל האמריקנית הודיעה גם היא כי היא מפסיקה את פעילותה, זאת לאחר שרודי גובר, שחקנה של קבוצת יוטה, הודיע כי נדבק בנגיף הקורונה. המשחק של יוטה מול אוקלהומה שהיה אמור להיערך הלילה, בוטל חצי שעה לפני תחילתו. 

יצויין, כי עוד בטרם להודעת הליגה על הפסקת פעילותה, קבוצות הליגה הודיעו כי יעלו לשחק את משחקיהן ללא הקהל. אלא שלאחר ההודעה על ההידבקות גם המשחקים שעתידים היו להיערך בוטלו. "הליגה תשהה את פעילותה בעקבות המסקנות מהערב, עד להודעה חדשה. אנו נשתמש בהפוגה הזאת על מנת להחליט על הצעדים הבאים ולהתמודדות עם וירוס הקורונה" נמסר בהודעת ליגת הכדורסל. 

מאמן קבוצת מיאמי היט, אריק ספולסטרה התייחס למצב ואמר: "אנחנו חיים בתקופה קשה. אני חושב שהליגה פעלה בצורה הולמת ומהירה על מנת למנוע את התרחבות התופעה. צריך להמשיך לבחון את זה ולראות איך ממשיכים".