האם מכבי תל אביב הפרה את נהלי משרד הבריאות?

משרד הבריאות הוציא הנחיה לחוזרים מספרד לשהות בבידוד של שבועיים, אלא שאמש שחקני קבוצת הכדורסל עלו על הפרקט למשחק כדורסל, חרף העובדה כי חזרו מספרד. מנכ"ל משרד הבריאות: "יש דין אחד לכולם, השחקנים צריכים לשהות בבידוד". ייתכן וינקטו סנקציות נגד המועדון

חדשות כיפה משה סלע, חדשות כיפה 05/03/20 07:53 ט באדר התשפ

האם מכבי תל אביב הפרה את נהלי משרד הבריאות?
סימנטוב. "דין אחד לכולם", צילום: פלאש 90

מנכ"ל משרד הבריאות, משה בר סימנטוב מותח ביקורת על מכבי תל אביב כדורסל. אמש שוחק משחק יורוליג בין מכבי תל אביב לאפס אנדולו הטורקית לעיני כ- 3,000 צופים בהיכל מנורה מבטחים שבתל אביב. אלא שלאחר המשחק נמתחה ביקורת על מכבי מצד סימנטוב, שלטענתו, עקב הנחיות משרד הבריאות, המשחק כלל לא היה צריך להתקיים, וזאת בשל הנחיות הבידוד של נגיף הקורונה.

סימנטוב הגיב לשאלת אתר one, אודות הופעתם של שחקני מכבי אמש, וטען כי שחקני מכבי היו צריכים לשהות בבידוד, במקום לעלות לפרקט. "אף אחד לא שונה מאף אחד. דין אחד לכולם. שחקני מכבי צריכים להיכנס לבידוד כבר מחר (היום) בבוקר". היום טוען גרוטו כי במשרד הבריאות שוקלים להטיל סנקציות על הפרת הנהלים לכאורה שביצעה מכבי. 

אמירתו של סימנטוב מגיעה לאור הנחיות הבידוד לחוזרים מחו"ל עקב נגיף הקורונה. על פי ההנחיות על החוזרים מספר לשהות בבידוד שבועיים מיום נחיתתם בארץ. מכבי תל אביב חזרה מאדמת ספרד ב- 21 בפברואר, ועל פי חישוב הזמנים, היתה אמורה להיכנס לבידוד, מה שלא קרה אמש, עת עלתה לשחק מול הקבוצה הטורקית. מכבי הגיבה אמש בטענה כי לא קיבלה הנחיה ממשרד הבריאות שלא לקיים את המשחק.

יתרה מזאת, מכבי אמורה להמריא במהלך היום למשחק נוסך, הפעם על אדמת סרביה, למשחק מול הכוכב האדום בלגרד. על פי לוחות הזמנים, שחקני הקבוצה יטלו חלק במשחק שני בשלושה ימים (רביעי-שישי) כאשר בכל אותם ימים היו אמורים לשהות בבידוד. 

תגובת מכבי תל אביב תובא לכשתתקבל.