מעבר מפתיע: כוכב הפועל ירושלים חתם במכבי ת"א

אמארה סטודמאייר, שכיכב ב-NBA לפני שהגיע להפועל ירושלים ושיחק בה במשך שתי עונות, ואף קיבל אזרחות ישראלית, חתם באלופת המדינה עד סוף העונה הנוכחית, בשל הפציעות רבות בסגל

חדשות כיפה יהונתן קליין, חדשות כיפה 22/01/20 10:09 כה בטבת התשפ

מעבר מפתיע: כוכב הפועל ירושלים חתם במכבי ת"א
אמארה סטודמאייר בימיו בהפועל ירושלים, צילום: פלאש 90

מעבר מפתיע בכדורסל הישראלי. אמארה סטודמאייר, שכיכב בעונה שעברה ושנתיים לפני כן בהפועל ירושלים, ואף זכה לאזרחות ישראלית בשל 'תרומה מיוחדת למדינה', חתם בשורות מכבי תל אביב עד לסיום העונה.

סטודמאייר, שפתח את העונה בליגה הסינית, אותה עזב לפני כחודש, עזב את ירושלים במפתיע בסוף העונה שעברה, על אף הציפיות שיישאר, כי קיווה לחזור לשחק בליגת ה-NBA, בה כיכב במשך רוב קריירת המשחק שלו. הוא לא הצליח להשיג חוזה בליגה הטובה בעולם, אך כעת, כאמור, הוא חוזר ליריבה המרה של ירושלים.

ההחתמה מגיעה על רקע פציעות רבות בסגל של מכבי תל אביב בתקופה האחרונה. עומרי כספי, שהגיע בקול תרועה רמה ואף סיפק את הסחורה במשחקים בהם שיחק, יעבור ניתוח בברך ולמעשה סיים את העונה, ואליו הצטרף גם השחקן הצעיר והמבטיח יובל זוסמן, שייעדר כחודש וחצי, ורכז הקבוצה נייט וולטרס. עיקר חומרת הפציעות היא בסגל הישראלי של הקבוצה, שאיבדה מוקדם יותר העונה גם את ג'ון דיברתולומאו, וזקוקה לחיזוק בגזרת השחקנים הישראלים.

סטודמאייר עצמו התבטא בראיונות העונה כי שאף לשחק במסגרת חזקה יותר מזו בה משחקת הפועל ירושלים, ואתמול אף אמר בראיון לערוץ הספורט כי על אף הקשר החזק שלו לירושלים, לקבוצה ולאוהדים, מדובר ב"ביזנס", והוא אינו צופה שהדבר יעורר מתחים.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן