לינוי אשרם זכתה בארד באליפות העולם בהתעמלות אמנותית

לינוי אשרם דורגה במקום השלישי אחרי צמד המתמודדות מרוסיה וזכתה במדליית הארד. יחד עם ניקול זליגמן שסיימה במקום ה-11 בדירוג התחרות, הן תייצגנה את ישראל באולימפיאדת טוקיו ב-2020

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/09/19 21:55 כא באלול התשעט

לינוי אשרם זכתה בארד באליפות העולם בהתעמלות אמנותית
לינוי אשרם, צילום: FLASH90

מדליה אחרי מדליה: לינוי אשרם זכתה הערב (שישי) במדליית הארד בקרב רב באליפות העולם בהתעמלות אמנותית בבאקו. סה"כ זכתה בתחרות שש מדליות. אשרם, שעלתה לגמר הקרב רב מהמקום השני במוקדמות, סיימה במקום השלישי  אחרי האחיות הרוסיות דינה וארינה אברינה.

חברתה הטובה ניקול זליקמן השלימה יום מעודד לספורט הישראלי, כשסיימה 11 בדירוג הכללי ובכך תזכה אף היא לייצג את ישראל במשחקים האולימפיים בטוקיו 2020. 

שרת התרבות והספורט, ח"כ מירי רגב, שוחחה עם לינוי אשרם, בצאת השבת, ובירכה אותה על ההישגים של משלחת ההתעמלות האומנותית הישראלית באליפות העולם בבאקו:

"עשיתן תחרות נפלאה והבאתן הישג היסטורי עם כמות מדליות אדירה", אמרה השרה רגב לאשרם. "הבאת לנו כבוד גדול וכל הכבוד גם לניקול הצעירה שבזכות תחרות נפלאה הצליחה גם היא להשיג בגיל כ"כ צעיר את הקריטריון לטוקיו ולכל הנבחרת הקבוצתית על הזכייה במדליית הכסף אתמול והשגת הקריטריון לטוקיו היום. שאפו ענק לצוות המקצועי שמלווה את כל הנבחרת. לאיילת, אלה, לנה זליקגמן, 
לנה קופילנקה ולאירה ויגדורצ'יק. יש לנו קאדר מאמנות מוכשר ומוצלח ואני מצפה לפגוש את כולכן עם חזרתכן לארץ".