הילדים גדולים: ישראל ניצחה את דרום קוריאה וזכתה במדליית הארד

הישג שייזכר לדורות, הנבחרת הצעירה של ישראל סיפקה הצגה נפלאה וניצחה את דרום קוריאה במשחק על המקום השלישי באליפות העולם עד גיל 20. בנימין, סניור וחלאילי כבשו לישראל

ישועה תורג'מן ישועה תורג'מן, חדשות כיפה 11/06/23 22:26 כב בסיון התשפג | עודכן בתאריך 11/06/23 22:55

הילדים גדולים: ישראל ניצחה את דרום קוריאה וזכתה במדליית הארד
נבחרת ישראל, מקום שלישי בעולם., צילום: אסי קיפר, ההתאחדות לכדורגל

גאווה ענקית: על אף שלא העפילה לגמר הטורניר, נבחרת ישראל סיפקה הערב (א') עוד רגעים של קסם וסיימה במקום השלישי בטורניר לאחר ניצחון על דרום קוריאה. הנבחרת סיפקה משחק נהדר והוליכה משער מוקדם של רן בנימין. הקוריאנים הגיבו מהר והשוו בפנדל אך במחצית השני הראתה הנבחרת דומיננטיות וכבשה עוד שני שערים מרגליהם של עומר סניור וענאן חלאילי.

נבחרת ישראל, במקום השלישי בעולם

נבחרת ישראל, במקום השלישי בעולם צילום: אסי קיפר, ההתאחדות לכדורגל

צפו בתקציר המשחק ההפסד בחצי הגמר:

התקציר באדיבות תאגיד השידור כאן.

ישראל מסיימת בכך במקום השלישי בטורניר במה שהפך להיות אחד מההשגים הגדולים ביותר של הכדורגל הישראלי. המסע שהחל בהפסד כואב לנבחרת קולומביה ותיקו עם גאנה מסתיים הכי מתוק שיש עם הניצחון על קוריאה. בהמשך הערב יאבקו נבחרות איטליה ואורוגוואי במשחק שיקבע מי תהיה אלופת העולם עד גיל 20.

אוהדי הנבחרת, ביציע.

אוהדי הנבחרת, ביציע. צילום: אסי קיפר, ההתאחדות לכדורגל

שינו זוארץ, יו"ר ההתאחדות לכדורגל הגיב להישג: "לעשות היסטוריה בטורניר היסטורי זה בהחלט דבר שמעיד עד כמה גדולה ונדירה הנבחרת הזאת. המקום השלישי ומדליית הארד הם פרס ראוי וזיכרון שלא יישכח. התברכנו בנבחרת מלאה בכישרון, גאה, בעלת חוסן מנטאלי, עוצמתית, מאומנת לעילא ומאוחדת. נבחרת שבה לכל אחד יש מקום בהרכב ואף חיסרון או רעשי רקע לא יכניעו אותה".

צפו בתקציר ההפסד בחצי הגמר:

התקציר באדיבות תאגיד השידור כאן.