צפו בתקציר כואב הלב: ישראל הפסידה לאורוגוואי בחצי גמר המונדיאליטו

כמעט שבוע אחרי שריגשו מדינה שלמה כשעלו לחצי גמר המונדיאליטו, נבחרת ישראל סיימה את משחק חצי הגמר מול אורוגוואי בהפסד כואב ומאכזב, אולם למרות זאת תחזור לארץ בתום טורניר היסטורי ובלתי נשכח

חדשות כיפה חדשות כיפה 08/06/23 22:21 יט בסיון התשפג | עודכן בתאריך 08/06/23 22:34

כואב הלב: ישראל הפסידה לאורוגוואי בחצי גמר המונדיאליטו
חצי גמר המונדיאליטו, צילום: אסי קיפר ההתאחדות לכדורגל

אחרי שנבחרת ישראל הצליחה לעשות את הבלתי ייאמן, והעפילה בסוף השבוע האחרון לחצי גמר המונדיאליטו, שחקני הנבחרת נלחמים היום (ה') על הניצחון: לאחר מחצית ראשונה מאוזנת, שהסתיימה בתיקו 0:0 בין נבחרת ישראל לאורוגוואי, אורוגוואי פתחה את המחצית השנייה טוב יותר ועלתה ליתרון. מאמן הנבחרת אופיר חיים ביצע מספר חילופים על מנת לנסות לחזור למשחק. אולם עד לסוף המשחק ישראל לא הצליחה להדביק את הפער, וסיימה עם בהפסד מאכזב. 

צפו בתקציר המשחק:

התקציר באדיבות תאגיד השידור כאן.

לאחר ההפסד הכואב, נותר לישראל המשחק על המקום השלישי בו תתמודד מול המפסידה בחצי הגמר שייערך מחר בין דרום קוריאה ואיטליה. למרות ההפסד, הנבחרת של אופיר חיים תחזור לארץ בתום טורניר היסטורי ובלתי נשכח.

חצי גמר המונדיאליטו

חצי גמר המונדיאליטו צילום: אסי קיפר ההתאחדות לכדורגל

הרצוג: "הרחבתם לנו את הלב. אנחנו גאים בכם!"

נשיא המדינה צייץ בחשבון הטוויטר שלו: "תודה! ריגשתם מדינה שלמה! שחקני הנבחרת המדהימה שכל כולה ישראל היפה - אתם משקפים את הישראליות הווינרית, המוכשרת, המגוונת והמלוכדת", עוד כתב הנשיא: "לימדתם אותנו שיעור בכוח רצון, נחישות, אומץ והכי חשוב - בהגשמת חלומות. הרחבתם לנו את הלב. אנחנו גאים בכם!"

חצי גמר המונדיאליטו

חצי גמר המונדיאליטו צילום: אסי קיפר ההתאחדות לכדור

ראש הממשלה נתניהו שוחח עם אופיר חיים, מאמן הנבחרת הצעירה: "קודם כל, מברוק ענק. אתם הבאתם כבוד למדינת ישראל. ואתם, כל אחד מכם, צריך להתברך בזה. אני רוצה לברך אתכם, וגם לחזק אתכם לקראת המשחק הנוסף. שלא תטעו לרגע, עשיתם כאן דבר שפשוט לא נעשה בכדורגל הישראלי. כל הכבוד לכם!". מאמן הנבחרת ענה: "תודה רבה, כבוד ראש הממשלה. רצינו עוד צעד אחד, אבל אנחנו באמת גאים ושמחים". 

"דווקא הלילה כולנו בכדורגל הישראלי גאים"

יו"ר מנהלת הליגות ארז כלפון, מסר כי, "דווקא הלילה כולנו בכדורגל הישראלי גאים, באופיר חיים, בצוות ובעיקר בשחקנים. עשיתם דרך ארוכה מאז הקיץ הקודם ועד היום. הפתעתם את אירופה, הדהמתם את העולם, ואנחנו בטוחים שתמשיכו את הדרך גם בכדורגל  הישראלי בעונת המשחקים הקרובה. בשבילנו אתם אלופי העולם".

נזכיר כי ברבע הגמר, גם החמצת שני פנדלים בהארכה לא מנעה מישראל את הניצחון וישראל גברה על ברזיל 3:2. ברזיל עלתה ליתרון פעמיים - אבל ישראל חזרה בזריזות ותום 120 הדקות עלתה לחצי הגמר.

נבחרת ישראל במונדיאליטו

נבחרת ישראל במונדיאליטו צילום: אסי קיפר ההתאחדות לכדורגל