צריך ללמוד ערבית: רונאלדו בדרך לקבוצה האחרונה בקריירה

על פי דיווח בספרד, הכוכב הפורטוגלי יחתום ב"אל-נאסר" הסעודית עד 2025, או כשיהיה בן 40, ויפרוש במדיה. שכרו של הכוכב לא יגיע ל-200 מיליון אירו לעונה

חדשות כיפה חדשות כיפה 22/12/22 08:57 כח בכסלו התשפג

צריך ללמוד ערבית: רונאלדו בדרך לקבוצה האחרונה בקריירה
תחנה חדשה, צילום: shutterstock

הוא עוד אוסף את השברים מהכישלון האישי והלאומי בממנצ'סטר יונייטד ובמונדיאל שזה עתה הסתיים, ומסתכל על ההצלחה הגדולה שחווה יריבו ליאו מסי, אבל כריסטיאנו רונאלדו לא מתכוון לעצור. ב"אס" הספרדי מדווחים שרונאלדו החליט להצטרף לקבוצה מפתיעה במיוחד: "אל-נאסר". על פי הדיווח, הכוכב הפורטוגלי יחתום בערב הסעודית עד 2025, או כשיהיה בן 40, ויפרוש במדיה.

לאחר מספר ימים של משא ומתן אינטנסיבי, נפגשו ראשי המועדון מסעודיה עם נציגיו של רונאלדו והסכימו על חוזה אולם פרטיו המדויקים טרם נתבררו. עם זאת, לפי אותם מקורות שכרו של הכוכב לא יגיע ל-200 מיליון אירו לעונה כפי שדווח קודם לכן.

בניגוד גמור להצלחה של מסי, רונאלדו שוחרר לפני המונדיאל ממנצ'סטר יונייטד בעקבות בעיות עם חלק מהשחקנים, ההנהלה וגם עם המאמן, והוא אינו אוחז בהצעות מאירופה - ריאל מדריד, באיירן מינכן, צ’לסי ופאריס סן ז’רמן כלל לא מעוניינות בו. חוסר העניין בו הוביל הדבר למעבר לערב הסעודית, שם מחכים לו בזרועות פתוחות והרבה כסף.