המונדיאל האחרון שלו קורע לב: רונאלדו ממרר בבכי לאחר ההפסד למרוקו

הכוכב הגדול של פורטוגל פתח את המשחק כשהוא שוב יושב על הספסל, וגם לאחר שעלה על כר הדשא השינוי המיוחל לא הגיע. ככל הנראה מדובר במונדיאל האחרון שלו, ולחדר ההלבשה הוא ירד בעודו ממרר בבכי | צפו בתקציר ובדמעות

חדשות כיפה חדשות כיפה 10/12/22 21:38 טז בכסלו התשפג

קורע לב: רונאלדו ממרר בבכי לאחר ההפסד למרוקו
רונאלדו והדמעות, צילום: צילום מסך כאן 11

מרוקו הייתה הנבחרת הערבית הראשונה אי פעם שהגיע לשלב רבע גמר המונדיאל, והערב (ש') עם הניצחון הגדול על פורטוגל הפכה הנבחרת של הממלכה המרוקאית לראשונה גם בחצי גמר הגביע העולם. מי שכבש את שער הניצחון הוא אן-נסירי בדקה ה-42.

כוכבה הגדול של פורטוגל, כריסטיאנו רונאלדו, שלא פתח במשחק שמינית הגמר מול שוויץ, סופסל בפעם השניה על ידי מאמנו פרננדו סנטוס. רונאלדו עלה מהספסל בדקה ה-50 אולם לא הצליח להושיע את חבריו ועם סיום המשחק נראה יורד לחדר ההלבשה בעודו ממרר בבכי. 

התקציר והבכי בסופו

באדיבות כאן 11 - המשדר הרשמי של מונדיאל 2022. שידורים חיים, תקצירים, סטטיסטיקות ועוד מחכים לכם בעמוד המונדיאל של כאן

ככל הנראה מדובר בגביע העולם האחרון של רונאלדו. במהלך השנים הכוכב הגדול לא הצליח להגיע לאף משחק גמר במונדיאל ואין לזכותו אף שער בשלב הנוקאווט. גם ברמה האישית הטורניר לא היה מוצלח במיוחד עבורו. זה התחיל עם שער בפנדל בניצחון על גאנה ונתקע. הכוכב הוסיף גול מול אורוגוואי שהפך לשער של ברונו פרננדש מכיוון שבהילוך החוזר נראה שהוא לא נגע בכדור. כאמור, בשמינית הגמר רונאלדו פתח על הספסל ומחליפו גונסאלו ראמוס כבש שלושער ב-1:6 הגדול על שוויץ. 

"האשם הוא רונאלדו", תקפו בתקשורת הפורטוגלית. "חלום המונדיאל שלנו פשוט קרס. זה היה פשוט מביש. מרוקו נלחמה הרבה יותר, ולאורך כמעט כל המשחק הצליחה להדוף אותנו מהשער". עוד נכתב בפורטוגל כי "הייתה חסרה לנו מהירות. ז'ואאו פליקס לא הצליח לנצח אף קרב על כדור, ובמקביל ברונו פרננדש לא הצליח לדייק במסירות. חזרנו לגודל האמיתי שלנו. מרוקו נלחמה, זה עשה את כל ההבדל".