מרוקו נכבשה: צרפת ניצחה 0-2 ועלתה לגמר המונדיאל

הפתעת המונדיאל ממרוקו לא יכלה לאלופת העולם והפסידה 0-2 בחצי גמר המונדיאל. הצרפתים ממשיכים לגמר שני ברציפות | ביום ראשון: ארגנטינה ומסי מחכים בגמר הגדול

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/12/22 22:55 כ בכסלו התשפג

מרוקו נכבשה: צרפת ניצחה 0-2 ועלתה לגמר המונדיאל
אמבפה. גמר שני ברציפות, צילום: shutterstock

צרפת צוהלת מרוקו בוכה: אחרי שעשתה את הבלתי יאומן והדהימה את כל העולם, החלום של מרוקו נגמר. הפסד לצרפת 0-2 קבע כי מרוקו תתמודד נגד קרואטיה במשחק על המקום השלישי וצרפת בפעם השניה ברציפות, מעפילה לגמר המונדיאל. ביום ראשון ארגנטינה ומסי מחכים בגמר הענק שמחכה לנו.

צפו בתקציר הניצחון של ארגנטינה שמחכה בגמר:

באדיבות כאן 11 - המשדר הרשמי של מונדיאל 2022. שידורים חיים, תקצירים, סטטיסטיקות ועוד מחכים לכם בעמוד המונדיאל של כאן.

שער מוקדם של צרפת וחילוף כפוי במחצית הראשונה

המשחק עצמו התחיל כשהמרוקאים הופתעו על ידי הלחץ הצרפתי שגרם לשער מוקדם כשהמגן תאו הרננדס התעופף ברחבה וקבע יתרון מוקדם חצרפתים. המרוקאים ניסו להאט את קצב המשחק אבל אחרי שעוד כדור של הצרפתים, הפעם מרגלו של החלוץ ג'ירו פגשה את הקורה, ערך מאמן מרוקו רגרגי חילוף ראשון כבר בדקה ה-21 כשהקפטן עומר סאיס נפצע והוחלף.

נבחרת מרוקו

נבחרת מרוקו, הולכים בראש מורם | צילום: shutterstock

המרוקאים נכנסו לקצב וגם בעטו לקורה אל בסופו של דבר הניסיון והכישרון הצרפתי הכריע כשמבצע ענק של קיליאן אמבפה הסתיים בשער של המחליף קולו מואני שכבש בנגיעה הראשונה שלו בכדור. מי שהיה ללא ספק המצטיין על הדשא היה אנטואן גריזמן, החלוץ הוותיק שהפך במונדיאל הנוכחי לסוג של קשר אמצע, היה בכל מקום על הדשא ותיסכל את המרוקאים פעם אחר פעם.  

מרוקו הולכת בראש מורם, בראשון: הגמר הענק בין ארגנטינה וצרפת

מרוקו שעד כה לא ספגה בטורניר מרגלי יריבותיה, ספגה שני שערים ראשונים בטורניר וגם נקלעו לפיגור בפעם הראשונה. האיצטדיון עצמו היה מלא באוהדים מרוקאים שהיו הדומיננטיים לאורך כל הטורניר. בסיכום המשחקים, המרוקאים ילכו הביתה בראש מורם לאחר שהציגו נבחרת מלוכדת וחזקה שגברה בדרך על נבחרות ענק מאירופה וגם הפכו לנבחרת האפריקאית הראשונה שהצליחה להעפיל לחצי הגמר.

קפטן נבחרת ארגנטינה ליאו מסי

מסי, מחכה בגמר ביום ראשון | צילום: shutterstock

ביום ראשון מחכה לנו הגמר הגדול, מצד אחד יהיו אמבפה וצרפת שרוצים להיות הנבחרת הראשונה מאז ברזיל 1962 שזוכה בשני מונדיאלים ברציפות ומהצד השני תחכה ארגנטינה ומסי, שחולמים יחד עם עוד מיליונים בעולם לגביע ארגנטינאי ראשון מאז הזכיה ב-1986. השניים שנפגשו גם בשמינית הגמר של המונדיאל הקודם אז גברו הצרפתים 3-4, יפגשו שוב ארבע שנים אחרי כשהפעם על הכף מונח התואר החשוב ביותר - אלופת העולם.