אין עוד מלבדו: מסי הציל את ארגנטינה מהדחה | מה מחכה היום?

עוד יום מונדיאל מטורף עבר בקטאר. מסי סחב על גבו מדינה שלמה, לבנדובסקי כבש ופרץ בדמעות והפתעת המחזור הראשון חזרה לקרקע. | היום: ההזדמנו האחרונה של גרמניה

חדשות כיפה חדשות כיפה 27/11/22 08:33 ג בכסלו התשפג

אין עוד מלבדו: מסי הציל את ארגנטינה מהדחה | מה מחכה היום?
מסי, הציל את ארגנטינה, צילום: shutterstock

מונדיאל 2022: במשך 64 דקות אלפי ארגנטינאים באיצטדיון ועוד מיליונים ברחבי העולם כססו ציפורניים. הארגנטינאים היו חלשים מאוד ובקושי איימו על השוער המקסיקני, ההדחה מהמונדיאל הייתה מוחשית מתמיד. אבל אז הגיע מסי. בעיטה שטוחה ומדוייקת מחוץ לרחבה ומסי העלה את ארגנטינה ליתרון ואפשר היה לשמוע את הנחת הרווחה על הספסל הארגנטינאי. משם ארגנטינה צברה ביטחון ואנזו פרננדס המחליף כבש את השני ונתן את האות לחגיגה הארגנטינאית. 

תקציר הניצחון של ארגנטינה על מקסיקו:

באדיבות כאן 11 - המשדר הרשמי של מונדיאל 2022. שידורים חיים, תקצירים, סטטיסטיקות ועוד מחכים לכם בעמוד המונדיאל של כאן.

ארגנטינה עוד לא יכולה לחגוג

לארגנטינה אין יותר מידי זמן לחגוג, כבר ביום רביעי מחכה להם נבחרת פולין בקרב ישיר על העליה לשמינית הגמר. מוקדם יותר אמש, פגשו הפולנים ברשות חלוץ ברצלונה רוברט לבנדובסקי את סעודיה המפתיעה שניצחה את ארגנטינה במחזור הקודם.

הסעודים היו טובים אבל לבסוף נכנעו לפולנים 0-2 משערים של הקפטן לבנדובסקי ושל זלינסקי. הפולנים כאמור, יפגשו את ארגנטינה ביום שלישי לקרב על כל הקופה כשגם למקסיקו עוד נותר סיכוי להעפיל במידה ותנצח את ערב הסעודית.

אלופת העולם צרפת רצתה להבטיח כבר אמש (ש') את העפלה לשמינית הגמר ועשתה זאת נגד נבחרת דנמרק החזקה. מי שנצץ היה כוכב הנבחרת קיליאן אמבפה שכבש צמד שערים כולל אחד דרמטי בדקה ה-86. מי שטרפה את הקלפים בבית היא אוסטרליה. הנבחרת שנחשבה לאחת החלשות בטורניר, ניצחה את טוניסיה 0-1 ובמחזור השלישי, ביום רביעי הקרוב תפגוש את דנמרק לקרב ישיר על שמינית הגמר.

תקציר ההפסד של גרמניה ליפן:

באדיבות כאן 11 - המשדר הרשמי של מונדיאל 2022. שידורים חיים, תקצירים, סטטיסטיקות ועוד מחכים לכם בעמוד המונדיאל של כאן.

היום: יפן תבטיח עליה? והקרב המכריע של גרמניה

12:00 יפן - קוסטה ריקה

היפנים יוכלו היום לעלות לשמינית הגמר, מה שיהפוך לאחת ההפתעות הגדולות במונדיאל. מולה תעמוד הנבחרת החלשה מקוסטה ריקה שחטפה שביעיה מספרד במשחק הראשון.

15:00 בלגיה - מרוקו

לאחר הינצחון הדחוק על קנדה, ינסו הבלגים לנצח את מרוקו ולהבטיח העפלה לשמינית הגמר כבר הערב, מולה עומדת מרוקו העקשנית שלא מתכננת לוותר בקלות על המקום שלה, משחק אטרקטיבי צפוי בין השניים

18:00 קרואטיה - קנדה

קרואטיה, סגנית אלופת העולם פתחה בתיקו מאכזב נגד מרוקו וחייבת היום ניצחון על מנת לא להסתבך. מולה עומדת אחת מהפתעות הטורניר, נבחרת קנדה האטרקטיבית מגיעה במטרה לשחק כדורגל ולהוציא נקודות, הקנדים גם מחכים לשער בכורה במונדיאל.

21:00 ספרד - גרמניה

גולת הכותרת של היום הזה בקרב בין שתי אלופות העולם שסיכוי סביר ביותר שאחת מהן תלך הבייתה, ייתכן שכבר הערב. גרמניה לאחר ההפד הסנסציוני ליפן חייבת היום ניצחון, מולה עומדת ספרד שמאוד בטוחה בעצמה לאחר השביעיה נגד קוסטה ריקה. הנאה מובטחת.