50 ניצחונות רצופים: קבוצת הכדורסל של הישיבה יוניברסיטי שוברת שיאים

הקבוצה, המשחקת בדרג השלישי בליגת המכללות, שברה שיא של כל הזמנים עם הניצחון ה-50 שלה. ראיין טורל הוא כוכבה הגדול של הקבוצה והוביל אותה להישג חסר התקדים. "ברכות לקבוצת הגברים בכדורסל של ישיבה-יוניברסיטי על 50 ניצחונות רצופים", נכתב בחשבון הטוויטר הרשמי של ה-NBA

אביחי ישראל אביחי ישראל, חדשות כיפה 27/12/21 09:23 כג בטבת התשפב

50 ניצחונות רצופים: קבוצת הכדורסל של הישיבה יוניברסיטי שוברת שיאים
חגיגות ההעפלה בשנה שעברה, צילום: צילום מסך

קבוצת הכדורסל של הישיבה יוניברסיטי בהישג חסר תקדים: 50 ניצחונות רצופים, שבירת שיא של כל הזמנים בכדורסל המכללות. "ברכות לקבוצת הגברים בכדורסל של ישיבה-יוניברסיטי על 50 ניצחונות רצופים, רצף הניצחונות הפעיל הארוך ביותר בכדורסל מכללות לגברים", כך בירכו הבוקר (ב') בחשבון הרשמי של ליגת ה-NBA בטוויטר.

קבוצת הגברים של הישיבה יוניברסיטי נקראת 'המכבים', והיא משחקת בדרג השלישי בליגת המכללות. כוכבה הגדול של הקבוצה הוא ראיין טורל, ויש שחוזים לו עתיד מזהיר בליגה הטובה בעולם. במידה והחלום יתגשם יהיה טורל השחקן הדתי הראשון בליגת ה-NBA.

במרץ בעונה שעברה העפילה הקבוצה לשלב 16 הגדולות בטורניר המכללות היוקרתי של ה-NCAA - ליגת המכללות האמריקאית, בדרג השלישי שלו. השחקנים והצוות חגגו עם סיום המשחק בריקודים על הפרקט ושירת "משנכס אדר מרבים בשמחה".

לאחרונה נשבר עוד שיא בליגת ה-NBA הבכירה, במשחק בו אירחה ממפיס גריזליז את אוקלהומה סיטי, ניצחה ממפיס בתוצאה דמיונית כמעט: 79:152. המשחק שבר שיא של ההפרש הגדול ביותר בהיסטוריית ה-NBA, והראשון שנגמר בהפרש של מעל ל-70 נקודות.

עד לפני המשחק ההיסטורי, המשחק עם ההפרש הגדול ביותר עמד על 68 נקודות, כאשר קליבלנד הביסה את מיאמי בהפרש שעמד על 68 נקודות. המשחק נגמר בתוצאה 80:148 והוא שוחק ב-17 בדצמבר 1991, לפני עשרים שנה.


(חגיגות הקבוצה בשנה שעברה)