הקבוצה החדשה של ליאו מסי והשכר המרשים: "תצפו למהומה גדולה שם"

הכוכב הגדול מארגנטינה נפרד מברצלונה ויחתום על חוזה לשנתיים בפאריס סן ז’רמן. בכל עונה יקבל 35 מיליון יורו, לא כולל בונוסים. מנהל החנות של הקבוצה: "אנחנו עדיין לא יכולים למכור את החולצות של מסי, נקווה שנוכל לשות זאת מחר"

חדשות כיפה חדשות כיפה 10/08/21 16:59 ב באלול התשפא

הקבוצה החדשה של ליאו מסי והשכר המרשים: "תצפו למהומה גדולה שם"
מסי מצא בית חדש, צילום: shutterstock

אוהדי ברצלונה הספרדית טרם הספיקו לעכל, והיום (ג') בשעות אחר הצהריים נחת אחד מכוכבי הכדורגל הגדולים בכל הזמנים, ליאו מסי, במועדון החדש שלו, פריס סן ז'רמן. השחקן מארגנטינה סיכם את תנאיו במועדון הפאר הצרפתי ואביו חורחה אישר: "הוא יחתום היום על החוזה".

מסי מצטרף היום לרשימה עמוסת כוכבים, שאת חלקם יש לו הוא מכיר בתור חברים או יריבים על המגרש. מסי יחתום לשנתיים וצפוי להרוויח כ-35 מיליון יורו לעונה שלא כוללים את הבונוסים המובטחים על שערים, הישגים ותארים. לפי הדיווחים, הצגתו הרשמית צפויה להתקיים מחר בשעות הצהריים.

אביו של ליאו מסי, חורחה, אישר בשדה התעופה: “ליאו יחתום היום בפ.ס.ז’". אנטונלה, אשתו של מסי, שיתפה סטורי מהמטוס: “בדרך להרפתקה חדשה”. חברו הברזילאי ומי ששיחק איתו בעבר בברצלונה, ניימאר, פרסם גם הוא סטורי עם מסי וכתב: “בחזרה יחד”.


(דיווח ברשת SkySports)

חולצתו של מסי תהיה זמינה בחנויות של פאריס כבר מחר. בארגנטינה נטען כי במקום המספר 10, מסי יבחר במספר 30 אותו לבש בתחילת הקריירה שלו. מנהל החנות של פ.ס.ז’ אמר: "אנחנו עדיין לא יכולים למכור את החולצות של מסי, נקווה שנוכל לשות זאת מחר". אדם המקורב למשא ומתן בין הצדדים לעיתון הארגנטינאי, "אולה", אמר: "מסי יגיע בשעות הקרובות לפאריס, תצפו למהומה גדולה שם".